Zobacz fantastyczne lokacje Morrowind w najnowszym zwiastunie moda Skywind
Zespół TESRenewal pochwalił się klimatycznym zwiastunem moda Skywind. Twórcy zaprezentowali lokacje znane z The Elder Scrolls III: Morrowind odtworzone na silniku Skyrima, jak również fragmenty rozgrywki.

Minęło sporo czasu od prezentacji ostatniego zwiastuna Skywind – fanowskiej modyfikacji przenoszącej The Elder Scrolls III Morrowind na silnik Skyrima. Dziś jednak zespół TESRenewal uraczył nas nowym materiałem ze swojego projektu. Na filmiku możemy zobaczyć znane krajobrazy wyspy Vvardenfell, odtworzone na silniku Creation Engine, a także co nieco rozgrywki. Usłyszeliśmy także nową wersję wstępu z oryginalnej gry wraz motywem muzycznym Nervar Rising autorstwa Fredrika Jonassona. Ten ostatni możecie posłuchać na kanale twórcy w serwisie YouTube.
Prócz tego TESRenewal miało też kilka ogłoszeń. Twórcom udało się przenieść Skywind na silnik Skyirm Special Edition, dzięki czemu poprawili wydajność oraz wygląd modyfikacji. Przełożyło się to jednak na rezygnację ze wsparcia dla podstawowej wersji Skyrima – przynajmniej jak na razie. Ponadto ruszyła oficjalna strona gry (aczkolwiek wciąż trwają prace nad nią), a zespół nadal poszukuje osób, które pomogą w ukończeniu projektu. W kontekście tego ostatniego nie powinno nikogo dziwić, że wciąż nie podano choćby przybliżonego terminu premiery.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Matmax_57 Centurion
Pewnie nie skończą tego przed wydaniem TES VI i potem przerzucą się na silnik nowej części i tak w kółko. Fajny trailer, świetna muzyka, ale czy kiedykolwiek uda się zagrać w tego moda?
mastarops Generał
Remake 17 letniej gry na silniku 7 letniej gry... Jest ok, ale jarać to się nie ma chyba czym, zobaczymy jak (jeśli) wyjdzie.
Kaczmarek35 Senator
Z pewnością jest tych skrzekaczy za dużo.
Przechodziłem pod koniec 2018 Morka z dodatkami na 90 modach. Całość - zrobienie wszystkich questów z podstawki, dodatków oraz modów i eksploracja dokładna całej mapy zajęła mi blisko 300 godzin. Skrzekaczy było od groma. Pewnie tysiące ubitych :) Czasem w górach pojawią się 3 od razu.
Trzeba przyznać jedno. Mitologia w Morku jest świetna.
Wszystkie książki, dzienniki, listy.
W Obku i Skyrim wiele książek jest z Morrowinda.
Fabuła główna robi większe wrażenie w Morku niż Obku i Skyrim.
Gildie to powiedzmy podobny poziom w Morku, Obku i SKyrim. Ale może tylko gildia złodziei i zabójców jest najlepiej obudowana fabularnie w Obku, potem SKyrim, najgorzej w Morrowindzie. W Morku mamy najwięcej gildii. Do tego mamy 3 rody, gdzie trzeba wybrać jeden więc, by poznać zadania wszystkich 3 rodów trzeba zagrać trzy razy na podobnej zasadzie jak to jest w Gothic 1 i 2 choć tam z modami możliwości jest jeszcze więcej np: z G1 z Edycją Rozszerzoną ma już 4 gildie główne do wyboru, a G2NK z Returning 2.0, aż 6 gildii głównych i na wzór Morrowind wysyp gildii pobocznych, bo dodano ich 5 (myśliwi, zabójcy, kupcy, asasyni, najemnicy orków)
elathir Legend
Wygląda fajnie, tylko problem jest tutaj taki, że w kółko widzimy widoczni, natomiast nie wiadomo jak idzie przenoszenie choćby questów i dialogów (a te w morrowindzie jak wiemy wyglądają zupełnie inaczej). Stąd wniosek, że projekt jest w tak wczesnej fazie, że nie dość, iż szanse na jego wyjście w ogóle to maks 20% to do tego najszybciej za kolejnych parę lat.