Znane z Elsword Online studio KOG zapowiedziało grę Aima: Chronicles of Terahnoir. Będzie to chodzona sieciowa bijatyka wzbogacona elementami MMO.
Koreańskie studio KOG znane jest głównie z sieciowej zręcznościówki Elsword Online, która łączy mechanikę chodzonej bijatyki elementami MMO. Od premiery gry minęło już prawie sześć lat i choć wciąż cieszy się ona sporą popularnością, to autorzy uznali, że nadszedł już czas na coś nowego. Zespół zapowiedział właśnie projekt zatytułowany Aima: Chronicles of Terahnoir. Pod względem mechanizmów rozgrywki produkcja stanowić będzie rozwinięcie pomysłów z Elsword Online, ale jednocześnie porzuci kreskówkowy styl na rzecz poważniejszych klimatów.
Na razie informacje na temat Aima: Chronicles of Terahnoir są bardzo skromne. Wiadomo, że gra skoncentruje się głównie na efektownych walkach z tłumami standardowych wrogów oraz bossami. Do wyboru będą trzy postacie. Dziewczyna znana jako Inspector postawi na ataki magiczne. Przypominający humanoidalnego lwa Buggane będzie najwolniejszym bohaterem, ale nadrobi to siłą ciosów i wytrzymałością. Trzecim członkiem tego tercetu ma być ludzki rycerz. Każda postać będzie posiadała własny styl walki oraz ekwipunek. Każda z nich ma również mieć moc przeobrażania się w drugą, znacznie potężniejszą formę.
Tak jak większość koreańskich produkcji gra oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami. Pierwszy etap zamkniętych beta testów Aima: Chronicles of Terahnoir ruszy już wkrótce – 16 kwietnia. Zostanie w nim dopuszczonych do zabawy około 10 tys. osób. Zapewne dopiero wtedy poznamy więcej konkretów na temat tego projektu.
Produkcja powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Na razie nie wiemy, kiedy Aima: Chronicles of Terahnoir doczeka się anglojęzycznej wersji. Jej powstanie jest jednak prawie pewne. Studio KOG otworzyło bowiem dwa lata temu amerykański oddział nazwany Kill3rCombo. Jedynym zadaniem tej grupy jest przenoszenie gier zespołu na inne rynki. Tak właśnie stało się Elsword Online i ciężko sobie wyobrazić sytuację, w której Kill3rCombo zignorowałoby Aima: Chronicles of Terahnoir.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:To była fatalna końcówka TGA 2025. Taka zapowiedź na finał, to jak żadna zapowiedź

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.