Za 10 dni premiera finałowej odsłony hitowej serii thrillerów akcji z Tomem Cruise’em. Po prawie 30 latach gwiazdor zakończy historię z Mission: Impossible
Mission: Impossible - The Final Reckoning wkrótce wejdzie na wielkie ekrany. Tom Cruise promuje ostatnie widowisko z przebojowej serii w nietypowy sposób.

Mission: Impossible - The Final Reckoning, ósmy film ze słynnego cyklu akcji, wejdzie na wielkie ekrany już za kilka dni. Produkcja, w której Tom Cruise po raz ostatni wcielił się w Ethana Hunta, w Polsce zadebiutuje 23 maja. Z uwagi na zbliżającą się premierę, gwiazdor zdecydował się osobiście promować dzieło i zrobił to w swoim stylu.
Aktor odwiedził Londyn, by odebrać honorowy tytuł członka Brytyjskiego Instytutu Filmowego. Przy okazji zaś znalazł sposób, by pokazać się na dachu siedziby BFI, jednego z najbardziej ikonicznych budynków miasta, co ukazują udostępnione w sieci nagrania fanów.
Źródła portalu Deadline potwierdziły, że osoba na dachu BFI to rzeczywiście Tom Cruise. Warto dodać, że na budynku Brytyjskiego Instytutu Filmowego znajdują się obecnie reklamy Mission: Impossible - The Final Reckoning.
W przeprowadzonym w Londynie wywiadzie gwiazdor opowiedział zaś o tym, że zainteresował się serią Mission: Impossibe w kontekście tego, jak zmienić kino akcji.
Zastanawiałem się, co możemy zrobić z akcją. Jak rozwinąć kino akcji, sposób opowiadania i jak opowiadać, by było w tym więcej emocji. To mnie zainteresowało. Tak więc zgłębiłem temat wyczynów kaskaderskich oraz różnych kamer, by rozwinąć swoje umiejętności i technologię.
Niedawno opublikowano też kolejny zwiastun Mission: Impossible, w którym znalazło się kilka nowych ujęć. Trailer zapowiada „największą misję”.
Przypomnijmy, że Mission: Impossible 8 będzie rekordowym dla serii widowiskiem. Na jego produkcję przeznaczono 400 mln dolarów – tak dużo nie kosztował jeszcze żaden dotychczasowy film z cyklu. Co ciekawe, „ósemka” będzie też najdłuższym dziełem z franczyzy. Czas jego trwania to 2 godziny i 49 minut.
Mission: Impossible - The Final Reckoning wejdzie na wielkie ekrany 23 maja.