XCOM: Enemy Within - minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe
Studio Firaxis Games przedstawiło wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry XCOM: Enemy Within. W duży dodatek do XCOM: Enemy Unknown komfortowo pograją nawet posiadacze kilkuletnich pecetów.
Marcin Skierski
W serwisie cyfrowej dystrybucji Steam ujawniono minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe gry XCOM: Enemy Within. Zgodnie z przewidywaniami, nie różnią się one niemalże niczym od tych obowiązujących w przypadku XCOM: Enemy Unknown.
Jedyne zmiany można zauważyć w kwestii procesora. Modele wymieniane wcześniej w rekomendowanych wymaganiach, teraz znalazły się w minimalnej konfiguracji. W przypadku XCOM: Enemy Within twórcy zalecają posiadanie czterordzeniowego procesora o częstotliwości taktowania 2,4 GHz. Reszta specyfikacji nie zaskakuje, dzięki czemu w XCOM: Enemy Within komfortowo zagrają nawet posiadacze kilkuletnich pecetów.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: Core 2 Duo 2,4 GHz / Athlon X2 2,7 GHz
- Pamięć operacyjna: 2 GB
- Karta grafiki: GeForce 8600GT, Radeon HD 2600 XT lub lepsza (256 MB pamięci)
- Dysk twardy: 20 GB
- System operacyjny: Windows Vista
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- Procesor: czterordzeniowy 2,4 GHz
- Pamięć operacyjna: 4 GB
- Karta grafiki: seria GeForce 9000, seria Radeon HD 3000 lub lepsza (512 MB pamięci)
- Dysk twardy: 20 GB
- System operacyjny: Windows 7
XCOM: Enemy Within to duży dodatek do gry XCOM: Enemy Unknown. Co ciekawe, rozszerzenie będzie dostępne w formie oddzielnego produktu tylko na PC. Jedynym sposobem na zagranie w XCOM: Enemy Within przez posiadaczy PlayStation 3 i Xboksa 360 będzie ponowny zakup XCOM: Enemy Unknown, tym razem w wydaniu Commander Edition. Studio Firaxis Games utrzymuje, że dodatek ma tak duże rozmiary, że nie ma możliwości udostępnienia go w formie samodzielnego DLC na konsolach.
XCOM: Enemy Within zadebiutuje 15 listopada bieżącego roku w Europie i trzy dni wcześniej w Stanach Zjednoczonych na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. W naszym kraju gra ukaże się za sprawą firmy Cenega w pełnej polskiej wersji językowej na wszystkich trzech platformach sprzętowych.
Więcej:Ubisoft ostrzegał, że w końcu wyłączy krytykowane demo Anno 117, a teraz podał ostateczny termin

GRYOnline
Gracze
Steam
- gry strategiczne
- 2K Games
- wymagania sprzętowe
- Firaxis Games
- science fiction
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
zanonimizowany23874 Legend
Jaki sens jest aby go wydawać przy cenie 30 euro ?
Cashgrab w wydaniu CAPCOMu. Jesli CAPCOM da rade sprzedac tego samego steer fightera w 10 roznych wersjach, za kazdym razem za pelna cene, czemu Firaxis niema tez sprobowac tego myku?
A.l.e.X Legend

--->chyrlok - moim zdaniem gra ma ducha starego XCOMa i ja bym zaliczył tą grę do bardzo dobrych. Z DLC Proca wystarczy na jakieś 30 godzin ciekawej zabawy.
chyrlok Generał

nie grałem w tego nowego XCOMa, ale z tego co widziałem wydaję się świetny. wyjście dodatku to chyba dobry powód kupna gierki.
A.l.e.X Legend

--->zajeBeasty - w ogóle nie będzie kampanii, bo te rozszerzenie po prostu rozszerza już istniejącą o jedną klasę postaci, umiejętności, kilka rodzajów przeciwników oraz broni i pancerzy. Też się mocno zdziwiłem ze to taki dodatek który praktycznie nic nie wnosi na tle fabularnej kampanii. Jaki sens jest aby go wydawać przy cenie 30 euro ? Sam nie wiem. Może jednak będzie inaczej, na co liczę, aczkolwiek w wielu miejscach już przeczytałem że nie.
Trael Legend

Ahaswer -> Spróbuj Frozen Synapse jeśli jeszcze nie grałeś. Grafika trochę ascetyczna, ale zgrabnie łączy się z muzyką i gra ma naprawdę dobry klimat. A klimat to tylko dodatek do tego co oferuje nam mechanika gry :)
Jeśli chodzi o JA-pochodne to jest 7.62 bardzo ciekawa i modowalna gra taktyczna.
Co do rozszerzenia XComa to zrobię tak jak z podstawką. Poczekam aż cena spadnie do pułapu, w którym będzie realnie odzwierciedlać zawartość.