Nvidia podnosi ceny usługi streamingowej GeForce NOW. Sprawdź, ile będziesz musiał zapłacić za możliwość grania w chmurze.
GeForce Now to usługa pozwalająca zagrać w gry na komputerze bez instalacji. Polega na uruchamianiu tytułu na serwerach chmury i streamowaniu obrazu na PC klienta. Oczywiście takie granie nie jest darmowe. Aby móc skorzystać z usługi, trzeba wykupić abonament.
GeForce NOW to dobre rozwiązanie, gdy nie posiadamy wystarczającej ilości miejsca na dysku, albo gdy nasz komputer nie spełnia wymagań danej gry. Nie wymaga czasochłonnej instalacji, a grać możemy na wielu urządzeniach. Potrzebne jest jednak solidne łącze i opłacony abonament usługi. Teraz niestety będziemy musieli za nią zapłacić więcej,
Niestety Nvidia poinformowała o podwyżce cen od 1 listopada. Za korzystanie z GeForce NOW trzeba będzie zapłacić więcej.
Oto zestawienie starych i nowych opłat:
Priority | Ultimate | Founders Ultimate | |
Nowe ceny | |||
1 miesiąc | 59 zł | 109 zł | 99 zł |
6 miesięcy | 269 zł | 539 zł | 499 zł |
Stare ceny | |||
1 miesiąc | 49 zł | 99 zł | 99 zł |
6 miesięcy | 249 zł | 490 zł | 499 zł |
Nowe ceny wejdą w życie 1 listopada i obejmą także Polskę. Podwyżka na razie nie dotyczy posiadaczy usługi Founders Ultimate na zawsze, stąd warto wybrać ten pakiet, ponieważ na razie gwarantuje on niezmienność cen.
Usługa Priority zapewnia dostęp do rozdzielczości 1080p i 60 fps, a sesje mogą trwać maksymalnie 6 godzin. Ultimate to zaś nawet 4K i 120 fps, a za generowanie grafiki odpowiada GeForce RTX 4080 (sesje 8-godzinne).
GeForce Now to obecnie ponad 1500 tytułów, w tym także hity, jak Forza Motorsport, czy Baldur’s Gate 3.
Więcej:Square Enix chce, żeby za 70% testów gier odpowiadało AI; równocześnie ogłoszono zwolnienia grupowe
10

Autor: Arkadiusz Strzała
Swoją przygodę z pisaniem zaczynał od własnego bloga i jednego z wczesnych forum (stworzonego jeszcze w technologii WAP). Z wykształcenia jest elektrotechnikiem, posiada zamiłowanie do technologii, konstruowania różnych rzeczy i rzecz jasna – grania w gry komputerowe. Obecnie na GOL-u jest newsmanem i autorem publicystyki, a współpracę z serwisem rozpoczął w kwietniu 2020 roku. Specjalizuje się w tekstach o energetyce i kosmosie. Nie stroni jednak od tematów luźniejszych lub z innych dziedzin. Uwielbia oglądać filmy science fiction i motoryzacyjne vlogi na YouTube. Gry uruchamia głównie na komputerze PC, aczkolwiek posiada krótki staż konsolowy. Preferuje strategie czasu rzeczywistego, FPS-y i wszelkie symulatory.