Wiedźmin 3: Dziki Gon - obejrzyj ponad 30-minutowy gameplay
Studio CD Projekt RED opublikowało kolejne nagranie z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Tym razem przygotowano ponad 30-minutową prezentację rozgrywki, wraz z komentarzem jednego z twórców.
Kamil Zwijacz
Studio CD Projekt RED podsumowało swoją obecność na zakończonych w niedzielę targach gamescom i, co dużo ważniejsze, opublikowało ponad półgodzinne nagranie z rozgrywką z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Dzięki niemu po raz kolejny możemy obejrzeć w akcji jedną z najbardziej wyczekiwanych produkcji RPG, która, co tu dużo mówić, zapowiada się po prostu świetnie. Część scen widocznych na dzisiejszym nagraniu mogliśmy obejrzeć na wcześniejszych prezentacjach, niemniej długi gameplay obfituje w sporo nowej zawartości. Tytuł ukaże się 24 lutego 2015 roku na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach osobistych.
Wiedźmin 3: Dziki Gon to trzecia odsłona popularnej serii gier RPG tworzonych przez polskie studio CD Projekt RED. Część pierwsza ukazała się w 2007 roku tylko na komputerach osobistych. „Dwójka” trafiła na PC-ty w 2011 roku, by w 2012 doczekać się wersji na konsolę Xbox 360. „Trójka” od razu ukaże się na najnowszych urządzeniach firm Sony i Microsoft oraz PC-tach, dzięki czemu firma CDP.pl zamierza sprzedać w Polsce 150-200 tys. egzemplarzy. Więcej informacji na temat tej produkcji znajdziecie w naszym kompendium.

Wiedźmin 3: Dziki Gon
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Wiedźmin (2007)
- CD Projekt RED
- gry RPG
- Wiedźmin (marka)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany1019586 Chorąży
Zdziwił mnie tylko cień Geralta jadącego na koniu. Wydaje mi się że nie widać na nim jego włosów, wygląda jak gdyby był łysy, lub ogolony. Tak wiem... bez sensu narzekam i tak pewnie to poprawią. :p Mam nadzieję. :/
zanonimizowany1021208 Chorąży
Jak żadnych Wiedźminów nigdy nie kupiłam to nad trójeczką się mocno zastanowię bo robi zajebiste wrażenie.
AIDIDPl Legend

wolałbym bardziej stonowane i realistyczne barwy
Wszystko możesz zmienić kalibrując ustawienia gammy, jasności i kontrastu. I tak w ten sposób wyeliminowałem jaskrawość W2, podobnie zresztą jak i w Far Cry 3, ustawiasz mały kontrast, a jasnością dobierasz odpowiedni ton oświetlenia...
zanonimizowany813590 Generał
AIDIDPl--->
Ja za to robiłem na odwrót, czyli wysoka gamma, a niska jasność.
zanonimizowany1019586 Chorąży
AIDIDPl---> Oczywiście że zawsze można zrobić tak jak mówiłeś. Jednak nie osiągnie się w ten sposób takich dobrych wyników, jak gdyby gra od początku była projektowana na bardziej mroczną i realistyczną. Głównie chodzi mi o ustawienia poszczególnych efektów. Powiedzmy że zmienisz sobie kontrast, jednak bloom nadal pozostanie mocno cukierkowy. Ucieszyłbym się gdyby można było ustawić intensywność owych efektów, jednak raczej próżno liczyć na konfigurowalność jak w przypadku enb....