Do premiery Supreme Commander 2 pozostało jeszcze kilka miesięcy. By podkręcić atmosferę, studio Gas Powerem Games podzieliło się z fanami informacjami dotyczącymi trzech jednostek eksperymentalnych, którymi przyjdzie nam dowodzić podczas gry.
Do premiery Supreme Commander 2 pozostało jeszcze kilka miesięcy. By podkręcić atmosferę, studio Gas Powerem Games podzieliło się z fanami informacjami dotyczącymi trzech jednostek eksperymentalnych, którymi przyjdzie nam dowodzić podczas gry.

Jednostka ta jest następcą znanego z pierwszej części Galaktycznego Kolosa i będzie jedną z największych i najpotężniejszych, jakie znajdą się w grze. Podobnie jak i poprzednikowi, nowemu Kolosowi imponującą siłę ognia zapewnia wystrzeliwany z olbrzymiego oka laser fazonowy, który topi wrogie oddziały niczym masło. Każde z potężnych ramion robota zakończone jest chwytaczem grawitacyjnym, który podrywa wrogie jednostki z ziemi, by potem ciskać nimi w nieprzyjaciół. Co więcej, kolos potrafi wzmocnić siłę pancerzy przyjacielskich jednostek.

Inspiracją przy tworzeniu AC1000 był istniejący w rzeczywistości samolot szturmowy AC-130. Jednostka ta krąży w powietrzu i dzięki potężnym działom dosłownie wbija znajdujących się poniżej wrogów w ziemię.

Tym, co czyni to działo wyjątkowo sympatycznym, jest możliwość budowania wewnątrz niego różnego typu dodatkowych jednostek. Potem, w czasie bitwy możemy wystrzelić je na drugi koniec mapy, na przykład w sam środek bazy przeciwnika.
Zainteresowanych tym, jak te wszystkie jednostki wyglądają w akcji polecamy obejrzenie filmików z nimi w roli głównej
Warto także zerknąć na umieszczony na naszej stronie film z wersji alpha.
Premiera Supreme Commander 2 planowana jest na wiosnę następnego roku. Dodatkowo, wydawca gry (czyli Square Enix) pochwalił się tym, jak wyglądać będzie okładka pudełka z grą. Nie wiem jak wam, ale mnie mocno przypomina filmowe Transformersy.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.