Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 15 lutego 2013, 06:53

autor: Adrian Werner

Weteran serii Call of Duty pomoże przy mobilnej strategii Breach and Clear

Firma Gun Media zapowiedziała mobilną strategię Breach and Clear, w produkcję której zaangażowany jest weteran cyklu Call of Duty Robert Bowling. Gra pozwoli na objęcie dowództwa nad małym oddziałem doskonale wyszkolonych żołnierzy jednostek specjalnych.

Do tej pory ulokowana w amerykańskim stanie Kentucky firma Gun Media zajmowała się oferowaniem usług konsultacyjnych innym deweloperom i wydawcom. Teraz jednak jej szefowie postanowili wreszcie wkroczyć na rynek z własnymi tytułami. Pierwszym z nich jest mobilna strategia Breach and Clear. Nadzór nad jej cyklem produkcyjnym objął Robert Bowling, który wcześniej odegrał kluczową rolę w studiu Infinity Ward przy produkcji kilku części serii Call of Duty.

     -Breach and Clear - strona oficjalna gry

Breach and Clear pozwoli nam objąć dowództwo nad małym oddziałem doskonale wyszkolonych żołnierzy jednostek specjalnych. Naszym zadaniem ma być zarówno planowanie ryzykownych akcji, jak i ich realizacja. Wszystko to rozgrywane będzie w systemie turowym. Autorzy otwarcie przyznają, że główną inspiracją były trzy pierwsze odsłony cyklu Tom Clancy’s Rainbow Six. Breach and Clear ukaże podobne misje, tyle że zrobi to z perspektywy strategicznej. W trakcie kampanii zajmiemy się realizacją zadań m.in. w Turcji, w afgańskim Kabulu czy na morskiej platformie wiertniczej.

Breach and Clear powstaje wyłącznie z myślą o urządzeniach mobilnych z systemami iOS i Android. Premiera planowana jest na wiosnę tego roku.

Przypomnijmy przy okazji, że Robert Bowling odszedł z Infinity Ward w marcu zeszłego roku. Wkrótce potem założył własną firmę nazwaną Robotoki, która pracuje nad dwoma projektami – Human Element i kolejnym, wciąż jeszcze nieujawnionym. Bowling zapewnił, że jego zaangażowanie w Breach and Clear nie opóźni produkcji własnych projektów Robotoki.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.