Call of Duty: Warzone 2 ma dziś premierę. Od jakiegoś czasu trwa preload, który jednak wprowadził wiele zamieszania - wyjaśniamy to w kolejnych wiadomościach. Sprawdźcie godzinę startu Warzone 2.0 i wymagania sprzętowe na PC.
W tej wiadomości wyjaśniamy zasady preloadu Warzone 2.0. Wprowadził on sporo zamieszania, m.in. z uwagi na powiązania z Modern Warfare 2, co wymagało dodatkowego omówienia. Z kolei tutaj dowiecie się więcej o Battle Passie. Przypominamy, że Warzone 2.0 stanie się grywalne dziś, 16 listopada, od godziny 19:00.
Można już dokonać preloadu Call of Duty: Warzone 2. Jest on dostępny na wszystkich platformach, lecz na PC do pobrania jest zaledwie 20 GB (przez Battle.net) lub 24 GB (przez Steam). Zestawiając to z podanymi niżej wymaganiami sprzętowymi, można stwierdzić, że pogłoski, jakoby tzw. day one patch miał być ogromny, nie były przesadzone.
Z okazji startu preloadu udostępniono również poniższy zwiastun Call of Duty: Warzone 2 – efektowny i świetnie zmontowany, a w dodatku ze znakomitym Free Bird Lynyrda Skynyrda rozbrzmiewającym w tle (utwór ten pojawił się choćby w GTA: San Andreas).
Już tylko dwa dni dzielą nas od premiery Call of Duty: Warzone 2 – darmowego sequela strzelanki battle royale z 2020 roku. Tytuł zadebiutuje 16 listopada na PC, PS4, PS5, XOne i XSX/S. Od dziś natomiast będzie można dokonać wstępnego pobrania gry – tzw. preloadu – na wszystkich wymienionych powyżej platformach.
Możliwość ta zostanie odblokowana o godzinie 19:00 czasu polskiego. Produkcja ma zajmować ok. 125 GB na dysku, więc warto się upewnić, że ściągniemy ją wcześniej i będziemy mogli rozpocząć zabawę wraz z debiutem. Ten zaplanowano na pojutrze, również na godzinę 19:00.
W ostatnich tygodniach studio Raven Software i firma Activision Blizzard ujawniły sporo informacji na temat omawianej gry. Znajdziecie je w osobnych wiadomościach (linki poniżej).
Poniżej zaś zamieszczam – dla przypomnienia – nieoficjalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Warzone 2 na PC.
Gracze
Steam
OpenCritic
19

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.