Kraina Nahantu z DLC Vessel of Hatred jest dostępna od samego początku gry. Pokazujemy sposób, dzięki któremu od razu przeniesiecie się do nowego siódmego aktu.
Jedną z zalet DLC Vessel of Hatred do gry Diablo 4 jest to, że możecie rozpocząć kampanię dodatku bez przechodzenia całej podstawki. Pozwoli to Wam błyskawicznie przenieść się do Nahantu i odkrywać nową krainę. W tym poradniku informujemy jak odblokować DLC podczas tworzenia nowej gry i rozpocząć siódmy akt kampanii.
Rozszerzenie Vessel of Hatred traktowane jest jako siódmy akt gry. Domyślnie możecie je rozpocząć po rozprawieniu się z finałowym bossem w akcie 6.
DLC rozpoczniecie na głównej mapie znanej z bazowej gry, ale niedługo po zajęciu się jego questami dotrzecie do dodatkowej krainy Nahantu z miastem Kurast.
Ciekawszym rozwiązaniem jest przeskoczenie od razu do kampanii dodatku, a jest to możliwe podczas tworzenia nowej postaci w menu głównym gry. Jest to rekomendowany ruch jeżeli znacie już dobrze podstawkę oraz jeśli chcecie stworzyć bohatera z nowej klasy Spirytysta.
Po ustaleniu płci i szczegółów wyglądu bohatera nie rozpoczynajcie od razu nowej gry, a kliknijcie na przycisku Zmień status kampanii.
W nowym oknie pojawią się 2 opcje:
Niestety nie możecie w podobny sposób zmienić statusu dla trwającej aktualnej kampanii, którą rozpoczęliście w podstawowej wersji gry. Trzeba wtedy ukończyć wszystkich 6 aktów z bazowej gry lub rozpocząć zabawę od początku nową postacią.
W dalszej części gry pojawi się też trzecia opcja pominięcia ukończonych już fragmentów DLC. Tworząc kolejną postać będziecie mogli rozpocząć od miejsca, w którym innymi bohaterami udało się Wam dotrzeć w fabule Vessel of Hatred.
Po wybraniu opisywanej przez nas opcji obejrzycie intro DLC Vessel of Hatred (zamiast intra podstawowej kampanii) i od razu rozpoczniecie się akt 7. Pozwoli to Wam zaoszczędzić dużo czasu, ale są też pewne ograniczenia:
Więcej na temat Diablo 4 Vessel of Hatred:
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Jacek Hałas
Z GRYOnline.pl współpracuje od czasów „prehistorycznych”, skupiając się na opracowywaniu poradników do gier dużych i gigantycznych, choć okazjonalnie zdarzają się i te mniejsze. Oprócz ponad 200 poradników, w swoim dorobku autorskim ma między innymi recenzje, zapowiedzi oraz teksty publicystyczne. Prywatnie jest graczem niemal wyłącznie konsolowym, najchętniej grywającym w przygodowe gry akcji (najlepiej z dużym naciskiem na ciekawą fabułę), wyścigi i horrory. Ceni również skradanki i taktyczne turówki w stylu XCOM. Gra dużo, nie tylko w pracy, ale także poza nią, polując – w granicach rozsądku i wolnego czasu – na trofea i platyny. Poza grami lubi wycieczki rowerowe, a także dobrą książkę (szczególnie autorstwa Stephena Kinga) oraz seriale (z klasyki najbardziej Gwiezdne Wrota, Rodzinę Soprano i Supernatural).