Gęsty klimat, wszechobecna szarość, grafika w stylu retro i brutalna tajemnica w tle – w niezależnej grze Threshold odwiedzimy posterunek graniczny oferujący wyjątkowo trudne warunki do pracy. Eksploracyjna produkcja połączy prace konserwacyjne ze śledztwem.
Zapewne wiadro nie jest pierwszą rzeczą, która przychodzi do głowy w kontekście ratowania świata, ale wkrótce może się to zmienić. Wszystko za sprawą gry Threshold, czyli nadchodzącego dzieła Juliena Eveillé'a – współtwórcy takich pozycji, jak Dishonored 2 i Deathloop. Niezależny tytuł o mrocznym klimacie i kanciastej grafice otrzymał kartę na platformie Steam.
Treshold jest trzecioosobową grą eksploracyjną, w której wcielimy się w rolę urzędnika Straży Granicznej. Wspólnie z naszym współpracownikiem imieniem Mo stacjonować będziemy na posterunku w górach, gdzie oddychanie stanowi jedno z największych wyzwań. Głównym zadaniem okaże się natomiast dbanie o niekończący się pociąg przejeżdżający przez granicę, gdyż to od jego nieustannej podróży zależy przepływ wody.
Treshold jest dziełem Juliena Eveillé, który podczas pobytu w Arkane Studios pracował nad cyklem Dishonored oraz nadchodzącym Marvel's Blade. Obecnie jest członkiem zespołu Crytek skupionym na produkcji gry Crisis 4. Treshold jest jego niezależnym dziełem, które nie otrzymało jeszcze daty premiery.
Steam
2

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.