Zespół Tragnarion Games zapowiedział strzelankę Scourge: Outbreak. Gra powstaje z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 oraz komputerach Mac.

Hiszpańskie studio Tragnarion Games zapowiedziało trzeciosobową strzelankę Scourge: Outbreak. Gra pozwoli na objęcie kontroli nad Odziałem Echo, którego zadaniem będzie zniszczenie korporacji Nogari. Projekt powstaje z myślą o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 oraz komputerach Mac. Produkcja sprzedawana będzie w dystrybucji elektronicznej. Premiera ma nastąpić jesienią tego roku.
Głównym powodem dla którego Scourge: Outbreak nie zmierza na PC jest fakt, że gra jest ulepszoną wersją pecetowej strzelanki sprzed dwóch lat zatytułowanej The Scourge Project. Początkowo miała ona ukazać się również na PlayStation 3 oraz Xboksa 360, ale jej produkcja została wstrzymana. Jak widać, ostatecznie twórcy zmienili jednak zdanie.
Większość kampanii osadzona będzie na wyspie należącej do Nogari. Oddział Echo zostanie tam wysłany w celu wydobycia podwójnego agenta oraz odzyskania fragmentu meteorytu, który korporacja wykorzystała do stworzenia niezwykle potężnego źródła energii znanego jako Ambrozja. W grze znajdziemy cztery grywalne postacie. Każda z nich będzie posiadała nie tylko unikalne uzbrojenie oraz umiejętności, ale również własną historię, którą poznamy w trakcie oddzielnych sekwencji ukazujących przeszłość bohaterów.
Trwającą około sześć godzin kampanię będzie można przejść samotnie lub w kooperacji z trzema przyjaciółmi. Nie zabraknie również opcji rywalizacji z innymi osobami w ramach capture the flag oraz tradycyjnego deathmatcha i jego drużynowej odmiany. Autorzy obiecują też system rozwoju postaci, który znajdzie się zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w rozgrywkach wieloosobowych.
Scourge: Outbreak powstaje oparciu o technologię Unreal Engine 3.0. Zainteresowanych projektem odsyłamy na jego oficjalną stronę:
Tragnarion Games to niezależne studio zlokalizowane w mieście Palma de Mallorca, będącym stolicą wyspy Majorka. Poza The Scourge Project zespół wyprodukował również zręcznościówkę Doodle Hex na konsolę przenośną Nintendo DS.
Gracze
Steam
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.