Ubisoft Singapore opracowuje nowy wysokobudżetowy projekt

Znany z opracowania bitew morskich w Assassin’s Creed III singapurski oddział firmy Ubisoft pracuje nad swoim pierwszym wysokobudżetowym projektem. Ponadto wydawca jest w trakcie formowania nowego studia, zlokalizowanego na Filipinach.

Adrian Werner

8
Największym dotychczasowym osiągnięciem singapurskiego oddziału Ubisoftu było opracowanie starć morskich w Assassin’s Creed III. - Ubisoft Singapore pracuje nad nowym wysokobudżetowym projektem - wiadomość - 2016-03-30
Największym dotychczasowym osiągnięciem singapurskiego oddziału Ubisoftu było opracowanie starć morskich w Assassin’s Creed III.

Do tej pory zlokalizowany w Singapurze oddział firmy Ubisoft zajmował się głównie opracowywaniem małych sieciowych projektów, lub też pomaganiem innym zespołom przy tworzeniu wysokobudżetowych tytułów. Teraz wreszcie deweloperzy pracują nad własną mega produkcją. Fakt jej istnienia ujawnił podczas konferencji GDC zarządzający studiem Olivier de Rotalier. Udostępnione informacje są bardzo skromne. Wiemy, że jest to jedna z największych gier, jakie kiedykolwiek sfinansował Ubisoft, a w planach są wersje na pecety i konsole.

Niestety, na tym kończą się ujawnione informacje. Nie wiemy nawet, czy będzie to nowa marka, ani na jaką tematykę postawi. Przypomnijmy, że do tej pory zdecydowanie największym osiągnięciem Ubisoft Singapore było opracowanie bitew morskich w Assassin’s Creed III. Mechanika ta okazała się jednym z najlepszych elementów tej gry i potem została rozwinięta w Assassin's Creed IV: Black Flag i Assassin's Creed: Rogue. Nie zdziwilibyśmy się więc, gdyby projekt, który powstaje obecnie w studiu był związany z klimatami marynistycznymi.

Warto wspomnieć, że podczas konferencji GDC Olivier de Rotalier poinformował także, że właśnie formowany jest nowy oddział Ubisoftu, zlokalizowany na Filipinach. Wśród pracowników znajdą się weterani z singapurskiego studia, którzy pomogą mniej doświadczonym pracownikom. Wydawca zamierza wykorzystać powstającą ekipę do pomocy nad dużą wysokobudżetową grą. W ten sposób deweloperzy nabędą potrzebne umiejętności, co w dalszej perspektywie może pozwolić im na zajęcie się własnym projektem.

Ubisoft chce, aby do końca roku w oddziale na Filipinach pracowało pięćdziesiąt osób. Liczba pracowników ma potem stopniowo rosnąć, aż do około dwustu. Wydaje się prawdopodobne, że nowe studio odegra jakąś rolę przy produkcji następnej gry z cyklu Assassin’s Creed. Przypomnijmy, że w związku z postępującym zmęczeniem graczy tą marką firma Ubisoft postanowiła zwolnić tempo produkcji tej serii. W związku z tym kolejną odsłonę zobaczymy dopiero w przyszłym roku.

  1. Ubisoft – oficjalna strona firmy

2

  • Ubisoft
  • Ubisoft Singapore
Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Nowa marka Respawn Entertainment wykorzysta Unreal Engine 4

Następny
Nowa marka Respawn Entertainment wykorzysta Unreal Engine 4

Far Cry Primal wraca na podium. Top 10 UK (20 - 26 marca)

Poprzedni
Far Cry Primal wraca na podium. Top 10 UK (20 - 26 marca)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
27

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl