Twoja kampania w Total War: Warhammer 3 może być nie do uratowania. Twórcy ostrzegają przed nową łatką
Kolejne usterki AI w kampanii Total War: Warhammer 3 zostaną usunięte w następnej aktualizacji, ale niekoniecznie w już rozpoczętych sesjach.
Armie stojące bezczynnie na polu bitwy to kolejny problem Total War: Warhammer 3, za który wezmą się twórcy w najbliższej aktualizacji.
Studio Creative Assembly ma wiele do zrobienia, jeśli chce ugłaskać zirytowanych fanów. Dla przypomnienia: w ostatnich tygodniach TW:WH3 obrywa od graczy za liczne problemy, a przede wszystkim za uaktualnienia, które może i naprawiły pewne usterki, ale jednocześnie wprowadziły mnóstwo innych błędów. Stąd „w większości negatywne” opinie z ostatnich 30 dni na Steamie – i obietnica dewelopera dotycząca zmiany podejścia do podobnych problemów w przyszłości.
Bezczynne armie i kwestie save’ów
Po łatce sprzed 10 dni zespół Creative Assembly zapowiedział kolejny hotfix, oznaczony numerem 6.3.4. Choć to tylko „mała” aktualizacja, deweloperzy obszernie rozpisali się na temat celów przyświecających studiu w tym patchu, który ukaże się 6 listopada.
Lwia część błędów, które ostatnio popsuły humor graczom Warhammera 3, dotyczyła kampanii, a dokładniej zachowania sztucznej inteligencji. W wersji 6.3.4 twórcy biorą na celownik kolejne związane z tym usterki. Jedną z nich są nieruchome armie, które stoją bezczynnie w pobliżu osad na mapie kampanii. To ma być efektem nie jednego, lecz wielu bugów, aczkolwiek miały to potwierdzić dopiero testy przeprowadzone w ten weekend.
Deweloperzy przyjrzeli się też kolejnym problemom z dziwną rekrutacją jednostek (tym razem przez Krasnoludy Chaosu oraz Wampirzych Hrabiów), jak również bezczynnym Golgfagiem Ludożercą (Golgfag Maneater). Twórcy poczynili spore postępy, ale nie chcą jeszcze mówić, że faktycznie uporali się już z tymi babolami.
Prócz tego Creative Assembly pracuje też nad usunięciem innych błędów. Opcja autozapisu wreszcie będzie działać prawidłowo w wymagającym trybie Ironman, a z gry zniknie wiele pomniejszych baboli.
Twórcy podkreślili przy tym, iż testy tych poprawek są przeprowadzane na nowych kampaniach i AI ma problem z wyeliminowaniem swoich „złych zachowań” w już rozpoczętych sesjach. Deweloper chce uporać się z tą kwestią, ale na razie traktuje to jako odległy cel dodatkowy. Na razie zespół przewiduje, że po debiucie wersji 6.3.4 lepiej będzie rozpocząć zabawę od nowa.
Więcej:STALKER-a 2 czekają ważne aktualizacje. Pojawiły się pierwsze wskazówki na temat ich zawartości
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Creative Assembly
- Sega
- patche i aktualizacje
- Total War (marka)
- strategie turowe
- Warhammer Fantasy
- PC