Studio Creative Assembly zapowiedziało zmiany na 2025 rok. Koniec z krwawymi DLC, launcherem Total War i frakcjami jako bonusami w przedsprzedaży.
W zeszłym tygodniu na Steamie zadebiutowało Total War: Warhammer III – Omens of Destruction, czyli nowy dodatek do gry strategicznej studia Creative Assembly. Choć przyciągnął on do siebie sporą liczbę graczy, to nie obyło się bez zgrzytów w postaci problemów z balansem. Teraz wiceprezes marki Total War, Roger Collum, przedstawił serię zmian, które deweloperzy zamierzają wprowadzić, aby zająć się niektórymi problematycznymi aspektami.
W tym tygodniu nasz zespół pracował niestrudzenie nad rozwiązaniem problemów Omens of Destruction. To trudne do zbalansowania i działamy nad tym, aby Warhammer 3 znalazł się we właściwym miejscu dla wszystkich.
Collum przekazał, że opinie graczy mają dla zespołu duże znaczenie, a najnowsza łatka do gry została wydana najpierw w wersji beta, aby mogła zostać przetestowana (ze zmianami wprowadzonymi w aktualizacji 6.0.2 możecie się zapoznać na stronie autorów). Następnie twórca odniósł się do zeszłorocznego ogłoszenia, w którym przeprosił za stan TW: Pharaoh i Warhammera 3.
Powiedziałem, że nie będziemy w stanie rozwiązać tych problemów z dnia na dzień, że wymagać będzie to czasu i wysiłku. Nadal jesteśmy w trakcie tej podróży. Byliście cierpliwi, podczas gdy my dostosowywaliśmy nasze skupienie do tego, co naprawdę ma dla was znaczenie. […] Myślę, że zrobiliśmy kilka solidnych pierwszych kroków w kierunku realizacji owych obietnic i bardzo staraliśmy się podejść do tego tak szczerze i otwarcie, jak to tylko możliwe.
Myśląc o przyszłości, Collum przygotował cztery kluczowe punkty dotyczące tego, co ma się w niej zmienić.
Na koniec Collum zauważył, że w 2025 roku przypada 25. Rocznica premiery pierwszej gry z serii – Shogun: Total War. Twórca obiecał, że studio zaoferuje więcej darmowych i płatnych treści do Warhammera 3, zapewniając, iż są plany, aby „podróżować przez każdy tytuł, który został wydany od 2000 r.”. Z kolei pod koniec przyszłego roku możemy spodziewać się zapowiedzi nowych projektów.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
3

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).