Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 maja 2024, 09:55

autor: Adrian Werner

Twórcy nie kłamali, „komunistyczny” city builder wreszcie podniesie kurtynę Steam Early Access. Wersję 1.0 Workers & Resources dostaniemy w czerwcu

Studio 3Division Entertainment i firma Hooded Horse ogłosiły, że popularna strategia Workers & Resources: Soviet Republic opuści wczesny dostęp w przyszłym miesiącu.

Źródło fot. Hooded Horse.
i

W grudniu studio 3Division Entertainment obiecało, że wersja 1.0 strategii Workers & Resources: Soviet Republic zadebiutuje w 2024 roku, wieńcząc tym samym trwający ponad pięć lat wczesny dostęp. Wiemy już, że twórcy dotrzymają danego słowa, gdyż właśnie ogłosili rychły termin premiery.

  1. Wersja 1.0 Workers & Resources: Soviet Republic zadebiutuje 20 czerwca tego roku.
  2. Z okazji ujawnienia daty premiery udostępniono także nowy zwiastun, który możecie obejrzeć poniżej.

Przypomijmy, że Workers & Resources: Soviet Republic zadebiutowało we wczesnym dostępie w marcu 2019 roku. Gra sprzedawana jest w Steam Early Access i posiada lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Wczesna wersja produkcji została przyjęta ciepło – na Steamie w 92% recenzji tytuł jest chwalony, co serwis kategoryzuje jako „bardzo pozytywny” odbiór gry.

Od debiutu Workers & Resources: Soviet Republic jest stale rozwijane. W przygotowaniu do premiery wersji 1.0 ostatnio autorzy koncentrują się jednak głównie na ulepszaniu strony technicznej produkcji. Wydane w tym miesiącu aktualizacje 0.9.0.14 i 0.9.0.15 poprawiły masę błędów, nie wprowadzając żadnej świeżej zawartości czy mechanizmów. Na prawdziwe nowości będziemy musieli więc poczekać do 20 czerwca.

W międzyczasie gra jest jednak intensywnie rozwijana przez samych graczy. W Steam Workshop udostępnili oni już ponad dziewięć tysięcy modyfikacji, przede wszystkim dodających rożne obiekty, budynki i maszyny.

  1. Workers & Resources: Soviet Republic na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej