Poznaliśmy oficjalne wyniki sprzedaży gry Lies of P. W ciągu miesiąca od premiery soulslike z Pinokiem w roli głównej osiągnął ważny kamień milowy.
Dzisiaj mija miesiąc, od kiedy pierwsi gracze położyli ręce na pełnej wersji gry Lies of P. Firmy Round8 Studio i Neowiz uznały, że po takim czasie od premiery swojego dzieła mogą pochwalić się wynikami sprzedaży. Jak poinformowano w komunikacie opublikowanym na oficjalnym profilu gry w serwisie Twitter / X, dotychczas nabywców znalazło milion egzemplarzy opisywanej produkcji.
Autorzy i wydawca mogą zatem mówić o sukcesie komercyjnym. Ten ostatni nikogo nie powinien dziwić, zważywszy choćby na fakt, że w szczytowym momencie popularności w Lies of P na platformie Steam bawiło się blisko 20 tysięcy graczy; niemniej od jakiegoś czasu gra przyciąga już średnio mniej niż 10 tysięcy graczy dziennie (za SteamDB). Mimo to są to ciągle dobre wyniki, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że od premiery gra znajduje się w Game Passie.
Warto odnotować, że w parze z sukcesem komercyjnym Lies of P idzie też sukces artystyczny tego soulslike’a. Na Steamie cieszy się on „bardzo pozytywnymi” recenzjami, zaś według serwisu Metacritic średnia ocen przyznanych mu przez branżowe media mieści się w przedziale 80-84/100 (w zależności od platformy).
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Więcej:Twórcy wybitnego RPG akcji tworzą nową grę. Powstaje ona obok kontynuacji Lies of P
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
11

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.