Studio 343 Industries zdementowało plotki, że odsunięto je od serii Halo. Wielu fanów jest tym zawiedzionych.
Kilka dni temu głośno było o dużych zwolnieniach w firmie Microsoft, które dotknęły m.in. odpowiedzialne za serię Halo studio 343 Industries. Wkrótce potem zaczęto spekulować, że zespół zostanie odsunięty od tworzenia gier w tym uniwersum. Te doniesienia okazały się jednak nieprawdziwe.

Przypomnijmy, że w ostatnich zwolnieniach 343 Industries miało stracić ok. 60 deweloperów, w tym dużą część zespołu odpowiedzialnego za kampanię w Halo Infinite. „Insiderzy” twierdzą, że fabularne DLC nigdy nie wyszło poza fazę koncepcyjną, więc nawet bez tych redukcji raczej nie było szans na taki dodatek. Powstaje jednak pytanie, jak to wpłynie na kolejną odsłonę marki.
Warto dodać, że obecnie 343 Industries zajmuje się drugim rokiem rozwoju trybu sieciowego Halo: Infinite (Year 2). Jeden z deweloperów potwierdził już, że studio wkrótce zacznie planować Year 3. Przynajmniej tryb sieciowy najnowszej odsłony marki jest więc bezpieczny, nawet jeśli tempo jego ulepszania pozostawia sporo do życzenia.
Przypomnijmy, że Halo Infinite ukazało się pod koniec 2021 roku. Gra jest dostępna na PC oraz konsolach Xbox One, Xbox Series S i Xbox Series X, a także w ramach abonamentu Game Pass.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
ZASTRZEŻENIE
Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów, których oferty prezentowane są powyżej. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, żeby wybrać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Więcej:Gracze ARC Raiders są mocno podzieleni. Wszystko przez znaczące osłabienie zabezpieczonych skrytek
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
8

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.