Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 lutego 2013, 14:18

autor: Łukasz Szliselman

Twórcy Faery: Legends of Avalon zapowiadają RPG akcji – Bound by Flame

Studio Spiders (Faery: Legends of Avalon) i firma Focus Home Interactive rozpoczęły prace nad Bound by Flame – RPG-iem akcji z dynamiczną walką. Motywem przewodnim jest niezwykła przypadłość głównego bohatera, który zostaje opętany przez demona. Dzięki tej symbiozie, protagonista zyskuje potężne moce, ale korzystanie z nich pociąga za sobą konsekwencje.

Pytanie za sto punktów: co jest groźniejsze – kilkumetrowy potwór, czy opętany najemnik? - Twórcy Faery: Legends of Avalon zapowiadają RPG akcji – Bound by Flame - wiadomość - 2013-02-28
Pytanie za sto punktów: co jest groźniejsze – kilkumetrowy potwór, czy opętany najemnik?
Bound by Flame
  • Deweloperzy: Spiders Studio i Focus Home Interactive
  • Gatunek: RPG akcji z dynamiczną walką
  • Główny bohater zostaje opętany przez demona, którego moce da się wykorzystać w boju
  • Uleganie lub przeciwstawianie się demonicznym wpływom kształtuje wygląd protagonisty i fabułę gry
  • Do gracza dołączą postaci niezależne, z którymi będzie się dało nawiązać różne relacje
  • Trzy drzewka rozwoju: wojownik, mag ognia i skrytobójca
  • System tworzenia własnego wyposażenia

Bound by Flame to tytuł nowego RPG-a akcji, tworzonego wspólnymi siłami przez studio Spiders (Faery: Legends of Avalon, czy nadchodzące Mars: War Logs) i firmę Focus Home Interactive (Cities XL 2011 i Cities XL 2012). Premiera gry planowana jest na końcówkę roku – wtedy to ukazać się ma w wersji na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3.

Jeśli lubicie mroczne fantasy, grając w Bound by Flame poczujecie się jak w domu. Głównym bohaterem jest najemnik (którego będzie można stworzyć od podstaw), opętany przez demona władającego potęgą ognia. Gracze staną przed wyborem – czy wykorzystać demoniczne moce i coraz bardziej oddawać się pod wpływ nieczystych sił, czy zamiast tego rozwijać cechy i umiejętności prawego herosa? Ulegnięcie pokusie wpłynie nie tylko na dostępne zdolności, ale również zmieni wygląd protagonisty. Co więcej, w zależności od stopnia zdeprawowania, otworzą się przed nim nowe ścieżki rozwoju fabuły, a poszczególne rozdziały, na które podzielona ma być historia, przyjmą nieco inny kształt.

Jakkolwiek odpychający by nie był przypadek głównego bohatera, spotka on na swej drodze postaci, które gotowe będą się do niego (lub niej) przyłączyć. W zależności od podjętych decyzji wypracuje z nimi różne relacje: przyjaźń, romans, czy rywalizację.

Jak na RPG akcji przystało, Bound by Flame zaoferuje dynamiczną walkę i możliwość rozwoju postaci w trzech dziedzinach. Nasz najemnik będzie mógł specjalizować się jako wojownik, mag ognia lub skrytobójca. W grze pojawi się system konstruowania wyposażenia, za sprawą którego wykujemy i ulepszymy własną zbroję oraz broń. Oręż i zdolności bojowe przydadzą się w starciach z licznymi monstrami: bagiennymi bestiami (patrz: fotka), smokami, liczami, nieumarłymi, lodowymi potworami, czy innymi paskudztwami.

Brzmi ambitnie? Zobaczymy czy rezultat okaże się równie zachęcający co zapowiedź. Jeśli uda się uniknąć poślizgów, Bound by Flame zacznie nas kusić jeszcze w tym roku.