Twórcy Diablo 2: Resurrected o zawartości popremierowej
Twórcy nadchodzącego Diablo II: Resurrected wypowiedzieli się na temat zawartości popremierowej tytułu. Ta ma w dużym stopniu zależeć od graczy.
Michał Zegar

Premiera Diablo II: Resurrected już za tydzień. Zespół odpowiedzialny za tytuł deklaruje, że dołożył wszelkich starań, by remaster pozostał jak najbardziej wierny oryginałowi w każdym swoim aspekcie. Choć priorytetem jest wydanie wyłącznie odświeżonej wersji „dwójki” (z rozszerzeniem Pan Zniszczenia), twórcy nie wykluczają dodania ewentualnej zawartości popremierowej. Wszystko ma zależeć od odbioru gry.
Podczas ostatniego wydarzenia prasowego serwis Game Rant miał okazję porozmawiać z Robem Galleranim, dyrektorem artystycznym Diablo II: Resurrected, i Michaelem Bukowskim, kierownikiem projektu. W trakcie wywiadu padło pytanie odnośnie przyszłości tytułu.
Przedstawiciele Blizzarda przyznali, że myśleli nad dodatkową zawartością, która nie wpłynęłaby w żadnym stopniu na właściwy rdzeń rozgrywki i kunszt artystyczny produkcji. Najpierw chcieli jednak „zbudować solidne fundamenty, nim zabiorą się za trzecie i czwarte piętro”. Do tego odblokowali przedmioty „drabinowe” w „niedrabinowym” multiplayerze i kampanii dla pojedynczego gracza. Zanim wezmą się za rozszerzanie treści, muszą zbadać, jak te zmiany w balansie i nowe przedmioty oddziałują na rozgrywkę w Diablo II: Resurrected. Tym niemniej mają naprawdę dużo pomysłów, które rzekomo powinny spodobać się nawet najbardziej konserwatywnym fanom.
Oczywiście nie jest to potwierdzenie dokładnych planów, ale na ten moment gracze muszą się tym zadowolić. Blizzard jest ostatnio w coraz większej rozsypce za sprawą niedawnych pozwów i kontrowersji. Diablo II: Resurrected jest obecnie jednym z oczek w głowie firmy, gdyż udana premiera remastera mogłaby ocieplić nieco jej wizerunek. W takim wypadku jak najdłuższe utrzymanie tytułu na fali – właśnie za sprawą nowej zawartości – byłoby oczywistym posunięciem. Oczywiście istnieje ryzyko, że jej zbyt natrętna implementacja mogłaby zaszkodzić grze, ale na ten moment nie warto wybiegać aż tak daleko w przód.
Długo wyczekiwane Diablo II: Resurrected zadebiutuje już 23 września na PC-tach, Xboxach Series X|S, PS5, Switchu oraz Xboxie One i PS4.

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
Komentarze czytelników
Lolo777 Junior
Ciekawe czy będzie można wpisać /Players8 i łapać większy poziom
wwad Generał
Czytam stękania ludzi którzy nie mają zamiaru grać :P Bo im się gra znudziła lub jest za droga. Ale nikt nikomu grać przecie w to nie każe.
Przeszedł ktoś, pograł nie ma ochoty to po co hejtować że gra jest zła kiedy to nadal stary dobry diabełek tylko sporo ładniejszy.
Szlugi12 Senator

1. Activi$ion Blizzard
Albo Activi$ion Bli$$tard.
wwad Generał
O jakich dodatkach :) Jeszcze 2 lata temu wszyscy chcieli remastera D2 teraz wychodzi i zaczynają się stękania czemu nie ma drugiej gry do tego.
Jak ktoś nie grał w Diablo 2 z 15 lat to właściwie dla niego to nowa gra. A jak ktoś grał w tą paskudę na współczesnych monitorach LCD no to współczuję. Ja w klasyka grałem na CRT monitorze to to jakoś wyglądało na LCD było nie grywalne. Teraz wreszcie pogram w diabełka jak trzeba :) A dodatki jak wyjdą fajnie jak nie wyjdą też fajnie.