Twórca PUBG: Battlegrounds podzielił się szczegółami na temat swoich nadchodzących produkcji z ambitnego metawersum. Jedną z nich ma być strzelanka oferująca starcia 100 na 100 graczy.
Mogło Wam się obić o uszy, że Brendan Greene, znany jako „ojciec” gaunku battle royale oraz twórca popularnego PUBG: Battlegrounds, założył własne studio, które opracowuje intrygującą produkcję Prologue: Go Wayback!. Właściciel firmy PlayerUnknown Productions już jakiś czas temu sugerował, że chciałby stworzyć swego rodzaju metawersum, które mogłoby „poradzić sobie z milionami użytkowników”. Weteran w końcu podał bardziej szczegółowe informacje odnośnie do gier wchodzących w skład tego projektu.
Plan Brendana Greene’a zakłada, że w najbliższych latach studio PlayerUnknown Productions wypuści 3 intrygujące gry – każdą bardziej ambitną od poprzedniej. Pierwszą z nich jest rzecz jasna Prologue, czyli survival z otwartym światem, oferujący proceduralnie generowane mapy o powierzchni 64 kilometrów kwadratowych.
Tytuł zadebiutuje we wczesnym dostępie na Steamie 20 listopada, ale chętni mogą go wypróbować przed premierą dzięki wersji beta.
Dzięki rozmowie przeprowadzonej przez serwis Eurogamer wiemy, czym będzie druga gra Greene’a. Postawi ona mocno na tryb multiplayer i ma połączyć założenia pierwszoosobowych strzelanek z elementami gatunku RTS. Założyciel PlayerUnknown Productions chciałby, aby rywalizowały w niej ze sobą dwie drużyny, każda złożona ze 100 osób.
Druga gra ma na celu przetestowanie ograniczeń multiplayera, może nawet trybu 100 na 100 graczy. [...] [Jej celem jest też – dop. red.] sprawdzenie terenów na większą skalę – powiedział Brendan Greene.
Ponadto Greene podkreślił, że omawiana produkcja będzie korzystała z autorskiego silnika PlayerUnknown Productions, Melba. Grywalne demo technologiczne prezentujące jego możliwości dostępne jest na Steamie pod nazwą Preface: Undiscovered World.
Jeśli zaś chodzi o trzecią grę autora PUBG, będzie ona „wykorzystywać wszystko, czego studio nauczyło się z poprzednich dwóch projektów”. Ma więc umożliwiać graczom tworzenie własnych planet i sieci, dzięki której w dowolny sposób można tworzyć rzeczy w udostępnionych światach (może to być np. FPS).
Należy zaznaczyć, że to ogólne plany podane przez Greene’a, których realizacja może zająć jeszcze dużo czasu. Jego zespół ma „ogólne pojęcie” na temat tego, ile lat zajmie wypuszczenie drugiej gry – niewykluczone, że dotarcie do premiery trzeciej produkcji zajmie mniej więcej 10 lat, licząc od momentu wystartowania prac nad Prologue: Go Wayback!.
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Zuzanna Domeradzka
Introwertyczka od urodzenia, która grami wideo interesuje się praktycznie od zawsze. Do Gry-Online.pl dołączyła w 2022 roku, pisząc najpierw w newsroomie growym – później zaczęła pomagać przy poradnikach. Jest entuzjastką FPS-ów i RPG-ów oraz wielką fanką serii Dragon Age, Five Nights at Freddy’s i Assassin’s Creed. Lubi również oglądać filmy, najchętniej wraca do Gwiezdnych wojen i Piratów z Karaibów. Wolny czas stara się spędzać aktywnie, jeżdżąc na rowerze lub deskorolce (ewentualnie platynując kolejne części cyklu Just Dance).