Twitter testuje reklamy w komentarzach

Reklamy jako komentarze do wpisów to nowy pomysł Twittera, który serwis będzie testował w najbliższych miesiącach.

futurebeat.pl

Jakub Błażewicz

6
Twitter testuje reklamy w komentarzach.
Twitter testuje reklamy w komentarzach.

Twitter ma nowy pomysł na uprawianie marketingu na swojej stronie. Bruce Falck, człowiek odpowiedzialny w Twitter, Inc. za monetyzację (Revenue Product Lead), poinformował o rozpoczęciu globalnych testów reklam w formie komentarzy do tweetów. Wybrani użytkownicy urządzeń mobilnych będą mogli znaleźć tego typu materiały promocyjne jako pierwszą, trzecią oraz ósmą odpowiedź do dowolnego wpisu. Jak to wygląda w praktyce, możecie zobaczyć dzięki animacji zamieszczonej przez Falcka.

Reakcja użytkowników na tę zapowiedź była tak „entuzjastyczna”, jak to tylko możliwe. Internauci (i nie tylko) z zasady nie są miłośnikami reklam, zwłaszcza gdy te pojawiają się dosłownie co chwila w trakcie przeglądania sieci.

Niektórzy zwracają też uwagę, że de facto ukrywanie materiałów promocyjnych pod postacią odpowiedzi do wpisów może zakłócać płynność dyskusji – już bez tego często chaotycznych i – tak je nazwijmy – pełnych emocji. Dodajmy do tego rozmaitych oszustów podszywających się pod znane marki i osoby (na przykład Elona Muska).

Nie wiemy, kiedy i czy w ogóle Twitter wprowadzi tę funkcję w pełnym zakresie. Bruce Falck podał, że testy będą kontynuowane w „nadchodzących miesiącach”. W tym czasie serwis ma eksperymentować m.in. z układem i częstotliwością nowych reklam.

3

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Zobacz teaser finału Domu z papieru Netflixa

Następny
Zobacz teaser finału Domu z papieru Netflixa

Squid Game największym hitem Netflixa. Serial zmiażdżył dotychczasowy rekord

Poprzedni
Squid Game największym hitem Netflixa. Serial zmiażdżył dotychczasowy rekord

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl