Dowiedzieliśmy się wreszcie, kiedy na rynku zadebiutuje Tunguska: The Visitation, czyli survivalowa gra akcji, która spróbuje odtworzyć klimat i mechanikę serii S.T.A.L.K.E.R. w widoku izometrycznym.
Wreszcie ku końcowi zmierzają prace nad Tunguska: The Visitation, czyli survivalową grą akcji z widokiem izometrycznym inspirowaną serią S.T.A.L.K.E.R. Prawie cztery lata po wypuszczeniu dema produkcja doczekała się karty w serwisie Steam. Znalazła się tam informacja, że premiera odbędzie się w czerwcu tego roku.
Z tej okazji wypuszczono również nowy zwiastun. Przypomnijmy, że gra jest debiutancką produkcją Rotorist Workshop. Tunguska: The Visitation ukaże się wyłącznie na PC. Obecnie nie ma w planach polskiej wersji językowej.
Na grę czekamy już bardzo długo. Po raz pierwszy świat usłyszał o niej w 2015 roku, kiedy to nosiła jeszcze tytuł Warzone. Wolne tempo prac nie dziwi, gdyż Tunguska: The Visitation to w większości dzieło pojedynczego dewelopera. Twórca ten (znany pod ksywką Rotorist) przez ostatnie lata regularnie jednak publikował aktualizacje informujące o postępach w produkcji oraz liczne materiały wideo, więc nigdy nie było obaw, że projekt został po cichu porzucony.
Tunguska: The Visitation będzie izometryczną strzelanką wzbogaconą elementami survivalowymi, takimi jak konieczność zdobywania żywności i wody, wykorzystywanie lekarstw czy zarządzanie ekwipunkiem. Akcja osadzona będzie w roku 1985 w Rosji, a autor pełnymi garściami czerpie z cyklu S.T.A.L.K.E.R, jak również powieści Piknik na skraju drogi. Podczas zabawy będziemy musieli radzić sobie z anomaliami i radiacją. Produkcja ma pozwolić na dużą swobodę w realizacji zadań, umożliwiając zarówno otwarte konfrontacje, jak i podejście skradankowe.
Choć premiera zaplanowana została dopiero na czerwiec, to już teraz możecie zagrać w ten tytuł. Na profilu gry w serwisie Itch.io za darmo można bowiem pobrać wersję beta. Pozwala ona na zabawę na jednej z map, które znajdą się w pełnym wydaniu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Steam
22

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.