Już teraz możecie zagrać w The Binding of Isaac: Repentence wraz ze znajomymi. Obecna sesja testów trybu kooperacji usprawnia rozgrywkę i wprowadza Hard Mode.
Po latach oczekiwań i zapowiedzi prawdziwy tryb sieciowej kooperacji do The Binding of Isaac: Rebirth trafił do gry w listopadzie 2023 roku w testowej wersji. Wczoraj rozpoczęła się druga faza jego otwartej bety.
Możliwość skorzystania z trybu online jest dostępna dla każdego posiadacza podstawowej wersji gry oraz DLC Repentence na Steamie, po pobraniu najnowszej aktualizacji.
Do czasu oficjalnej premiery zaplanowanej na końcówkę 2024 roku odbędzie się wiele serii beta-testów, każdorazowo trwających 2 tygodnie. Beta będzie wyłączana na drugą połowę każdego miesiąca w celu wprowadzenia zmian na podstawie zgłoszonych przez społeczność błędów. Obecna sesja pozostanie otwarta do 15 stycznia do godz. 19:30 polskiego czasu.
Aby dołączyć do testów, należy:
Otrzymaliśmy także deklarację, że testowany tryb nie będzie nigdy dostępny w podstawowej wersji Rebirth, oraz Afterbirth i Afterbirth+.

Najnowsza wersja sieciowej kooperacji oznaczona numerem 1.9.5 posiada już pierwsze usprawnienia i zmiany, których pełną listę znajdziecie w oficjalnym wpisie na Steamie. Do najważniejszych z nich należy możliwość gry ze znajomymi w Hard Mode oraz odradzanie wszystkich członków grupy przy pomocy obiektu Mom’s Bed w toku wspólnej rozgrywki.
Twórcy zaznaczają, że obecna wersja Isaac Online jest jeszcze daleka od finalnej. Nie dość, że znajdziemy w niej najprawdopodobniej nieprzewidziane do tej pory błędy, to część z zaplanowanych przez deweloperów funkcji ma zostać zaimplementowana w kolejnych etapach testów.
Więcej szczegółów dotyczących mechanik i założeń finalnej wersji kooperacji znajdziecie tutaj. Jeśli sami zdecydujecie na skorzystanie z trybu, dla bezpieczeństwa zadbajcie o stworzenie lokalnej kopii zapasowej swoich dotychczasowych zapisów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
Steam
4

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.