Ukazała się nowa wersja SFO: Grimhammer III, czyli wielkiego polskiego moda, który gruntownie ulepsza większość aspektów gry Total War: Warhammer III.
Lada chwila na rynku zadebiutuje Total War: Pharaoh, ale wielu fanów marki ostatnie tygodnie spędziło, nie tylko czekając na premierę tej gry, ale również odliczając dni do wydania nowej wersji SFO: Grimhammer III, czyli najbardziej ambitnej modyfikacji do Total War: Warhammer III. Teraz ta aktualizacja, oznaczona numerem 1.20, wreszcie została udostępniona przez autorów.
SFO: Grimhammer III to wielki mod ulepszający praktycznie każdy aspekt gry. Celem autorów, z których większość jest polskimi moderami, jest generalne poprawienie Total War: Warhammer III, jak i zadbanie o to, aby ta strategia była wierniejsza realiom znanym z bitewniaka. Mod sprawia, że frakcje stają się bardziej różnorodne, zyskując unikalne mechanizmy. Wzmocniono także znaczenie magii i dodano nowe zaklęcia. Bitwy trwają dłużej i bierze w nich udział spory zestaw nowych jednostek. Poprawiono również ekonomię, rozwój technologiczny oraz sztuczną inteligencję.
Z modem Total War: Warhammer III sprawia mocno odmienne wrażenie i po prostu daje więcej frajdy podczas rozgrywki, jak również zapewnia większą różnorodność strategii i frakcji.
Aktualizacja 1.20 została nazwana Kingdoms & Wildlands i przynosi wiele zmian.
Przypomnijmy, że Total War: Warhammer III zadebiutowało w lutym ubiegłego roku. Produkcja okazała się dużym sukcesem kasowym, ale do dzisiaj trapiona jest licznymi problemami i kontrowersyjnymi decyzjami autorów. Dlatego SFO: Grimhammer III stanowi tak cenny projekt i wielu graczy nie wyobraża sobie zabawy bez tej modyfikacji.
Warto dodać, że twórcy modyfikacji równolegle pracują również nad komercyjnym projektem zatytułowanym Whispers of the Eyeless. Produkcja zapowiadana jest jako bogata fabularnie mroczna gra fantasy, w której odegramy rolę czarnego charakteru.
Więcej:Diablo 1 DevilutionX z nową wersją i lepszą polską lokalizacją
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
19

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.