Tomb Raider – ujawniono nowe szczegóły dotyczące wersji PC

Firma Nixxes Software, odpowiedzialna za pecetowe wydanie najnowszego Tomb Raider, przeprowadziła w ostatnim czasie sesję Q&A, podczas której ujawniła sporo szczegółów dotyczących wersji PC gry. Opublikowano także kolejne screeny prezentujące technologię TRESSFX w akcji.

Michał Marian

Im bliżej oficjalnej premiery najnowszej odsłony Tomb Raider, tym większa ilość informacji pojawiających się na jej temat. Tylko wczoraj pisaliśmy o nadchodzących przygodach Lary dwukrotnie – gra zebrała świetne noty wśród zachodnich serwisów, a panna Croft została oficjalną twarzą (a raczej włosami) rewolucyjnej technologii AMD – TRESSFX. Dziś przyszedł czas na porcję szczegółów dotyczących wersji PC produkcji, ujawnionych przez firmę Nixxes Software.

Odpowiedzialna za wydanie PC gry firma przeprowadziła ostatnio sesję pytań i odpowiedzi (ang. – Q&A), podczas której starano się rozwiać jak najwięcej wątpliwości fanów. Przede wszystkim dowiedzieliśmy się, że nowy Tomb Raider będzie wspierał, póki co, jedynie algorytm FXAA (ang. – Fast Approximate Anti-Aliasing). Niewykluczone jednak, że sytuacja ta ulegnie zmianie jeszcze przed lub po wydaniu tytułu. W stosunku do konsolowych odpowiedników zmianie ulegnie także interfejs użytkownika. Produkcja zostanie przystosowana do sterowania za pomocą myszy i klawiatury. Ponadto ma być ona pozbawiona problemów związanych z akceleracją gryzonia, pojawi się opcja umożliwiająca włączenie lub wyłączenie wygładzania jego ruchów.

Przedstawiciele Nixxes zapewnili również, że ich uwaga skupiona jest głównie na optymalizacji gry. Z przekazanych informacji wynika także, że pecetowa wersja Tomb Raidera posiadać będzie znacznie wyższej jakości tekstury, niż jej konsolowe edycje (podano, że „ważą” one blisko 16 razy więcej). W ręce graczy nie zostanie również przekazane żadne oficjalne narzędzie moderskie. Produkcja ma działać bezproblemowo zarówno na monitorach panoramicznych, jak i z wykorzystaniem wielu ekranów.

Premiera najnowszego Tomb Raidera na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360 nastąpi 5 marca. Zachęcamy do zapoznania się z kolejną porcją screenów z gry, na których możemy zobaczyć technologię TRESSFX w akcji.

Tomb Raider z wykorzystaniem technologii TRESSFX - screen #1

Tomb Raider z wykorzystaniem technologii TRESSFX - screen #2

Tomb Raider z wykorzystaniem technologii TRESSFX - screen #3

Zainteresowani więcej screenów znajdą w naszej galerii (sekcja Galeria HD).

Nixxes Software to firma specjalizująca się w pracach podwykonawczych wspomagających deweloperów publikujących gry. Zajmuje się przede wszystkim tworzeniem konwersji tytułów na inne platformy oraz ich optymalizacją. Pracowali m.in. nad Hitman: Rozgrzeszenie i Deus Ex: Bunt Ludzkości.

Tomb Raider

Tomb Raider

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 5 marca 2013

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.5

Gracze

9.6

Steam

8.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

TimeGate Studios mówi o tym, dlaczego Aliens: Colonial Marines "zbrzydło"

Następny
TimeGate Studios mówi o tym, dlaczego Aliens: Colonial Marines "zbrzydło"

Sukces Kickstartera zręcznościowego RPG Cryamore umożliwi powstanie wersji konsolowych

Poprzedni
Sukces Kickstartera zręcznościowego RPG Cryamore umożliwi powstanie wersji konsolowych

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl