Według statystyk dotyczących popularności serwisów video wśród mieszkańców Hiszpanii, osoby z przedziału 18-24 lat zamiast Netfliksa wolą oglądać YouTube oraz TikToka.
Firma analityczna Omdia opublikowała dość interesujące dane na temat popularności serwisów video wśród mieszkańców Hiszpanii. Wynika z nich, że ludzie w przedziale 18-24 lat (generacja Z) nie są zbyt chętni do oglądania Netfliksa. Zdecydowanie bardziej wolą YouTube oraz TikToka.
Wyniki zostały opublikowane w formie wykresu podzielonego na pięć kategorii wiekowych. W każdej w nich zaprezentowano najpopularniejsze serwisy video.
Badanie to wyraźnie pokazuje, że osoby zaliczane do generacji Z, mają trochę inne upodobania jeśli chodzi o oglądanie treści w Internecie.
Więcej:ChatGPT z reklamami; nowe przecieki sugerują rychłe pojawienie się funkcji
9

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.