TikTok, YouTube i Twitch pokonały Netflixa w Hiszpanii wśród pokolenia Z
Według statystyk dotyczących popularności serwisów video wśród mieszkańców Hiszpanii, osoby z przedziału 18-24 lat zamiast Netfliksa wolą oglądać YouTube oraz TikToka.

Firma analityczna Omdia opublikowała dość interesujące dane na temat popularności serwisów video wśród mieszkańców Hiszpanii. Wynika z nich, że ludzie w przedziale 18-24 lat (generacja Z) nie są zbyt chętni do oglądania Netfliksa. Zdecydowanie bardziej wolą YouTube oraz TikToka.
Wyniki zostały opublikowane w formie wykresu podzielonego na pięć kategorii wiekowych. W każdej w nich zaprezentowano najpopularniejsze serwisy video.
- W każdej grupie najchętniej oglądaną stroną był YouTube. Drugie miejsce zajmowała natomiast darmowa telewizja.
- Co ciekawe Netflix znalazł się wśród najchętniej oglądanych serwisów w czterech kategoriach wiekowych. Tylko najmłodsze z ankietowanych osób nie są skore do oglądania tej strony. Zdecydowanie chętniej oglądany jest inny serwis oferujący filmy i seriale. Mowa tutaj o Amazon Prime Video.
- Osoby z przedziału 18-24 lat chętniej sięgają za to po TikToka. W tej grupie korzysta z niego aż 71% ankietowanych.
- Najmłodsze osoby chętnie oglądają również Twitcha. Tylko w przypadku tej kategorii wiekowej znalazł się on w pierwszej piątce najpopularniejszych serwisów.
Badanie to wyraźnie pokazuje, że osoby zaliczane do generacji Z, mają trochę inne upodobania jeśli chodzi o oglądanie treści w Internecie.
Komentarze czytelników
user4593297202 Centurion
Roznice tez widac miedzy Y 80-89 a 90-2000.
Veselar Generał

Nie no, pokolenie Z to ludzie od 00 wzwyż. Widać dużą różnicę, między 1995-1999 a 2000+