Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 16 grudnia 2013, 19:52

autor: Jiker

The Room Two - kontynuacja logicznego hitu podbija App Store

W natłoku mobilnych premier – w tym przede wszystkim Grand Theft Auto: San Andreas – być może niektórym z Was umknęła informacja o debiucie The Room Two, czyli kontynuacji jednej z najlepszych gier logicznych na urządzenia mobilne. W pierwszej kolejności tytuł zagościł na sprzęcie firmy Apple, gdzie jest dostępny w cenie 4,49 euro, czyli około 19 złotych. Posiadacze smartfonów i tabletów z systemem Android zagrają we własną edycję na początku 2014 roku.

W natłoku mobilnych premier – w tym przede wszystkim Grand Theft Auto: San Andreas – być może niektórym z Was umknęła informacja o debiucie The Room Two, czyli kontynuacji jednej z najlepszych gier logicznych na urządzenia mobilne. W pierwszej kolejności tytuł studia Fireproof Games zagościł na sprzęcie firmy Apple, gdzie jest dostępny w cenie 4,49 euro, czyli około 19 złotych. Posiadacze smartfonów i tabletów z systemem Android zagrają we własną edycję na początku 2014 roku.

W The Room Two gracz podąża ścieżką wytyczoną przez zaszyfrowane listy enigmatycznego naukowca, znanego wyłącznie pod pseudonimem AS. Produkcja obfituje w zwroty akcji i zaskakuje – tak na polu fabuły, jak i zagadek. Wśród tych ostatnich nie brakuje znanych z oryginału skrzyń, pełnych schowków i ukrytych mechanizmów. Pierwsze skrzypce grają jednak łamigłówki znacznie bardziej rozbudowane, wymagające od gracza szerszego spojrzenia. Ułatwiają to rozległe lokacje, w których poukrywano wiele sekretów.

Produkcja zbiera doskonałe recenzje w serwisach internetowych o tematyce mobilnej. Obecnie średnia ocen w serwisie Metacritic.com kształtuje się na poziomie 90 punktów (na 100). Jedyne zarzuty kierowane są w stronę niższego niż w oryginale poziomu trudności i długości kampanii, trwającej około czterech godzin. Pozytywnych opinii nie brakuje również w samym App Store.

Przypominam, że oryginalne The Room zadebiutowało na mobilnym sprzęcie firmy Apple w 2012 roku, niemal z miejsca zyskując sobie liczne, a zarazem oddane grono fanów. Do maja tego roku tytuł znalazł wśród użytkowników systemu iOS ponad dwa miliony nabywców. Wynik ten z pewnością został już znacznie poprawiony, w czym duża zasługa wydanej w kwietniu odsłony na Androida, a także udostępnionego w sierpniu dodatku The Epilogue, wprowadzającego nową mini-kampanię.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.