Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 czerwca 2018, 03:27

autor: Adrian Werner

The Last of Us Part 2 - imponująca prezentacja rozgrywki

Na konferencji zorganizowanej z okazji E3 firma Sony pokazała kilkunastominutową prezentację The Last of Us: Part II, zawierającą zarówno sceny przerywnikowe, jak i obszerne fragmenty rozgrywki.

Jakość animacji twarzy powala. - The Last of Us Part II - imponująca prezentacja rozgrywki - wiadomość - 2018-06-12
Jakość animacji twarzy powala.
THE LAST OF US: PART II W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Naughty Dog
  2. Wydawca: Sony
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PS4

Pierwszą grą, którą firma Sony zdecydowała się zaprezentować podczas swojej konferencji E3, okazało się The Last of Us: Part II. Obejrzeliśmy wyśmienicie zrealizowaną scenkę przerywnikową z potańcówki, w której brała udział Ellie, a potem filmik przeszedł w zapis rozgrywki.

Bohaterka przekradała się przez las, próbując po cichu wyeliminować wszystkich wrogów. Nie udało jej się długo pozostać niezauważoną, dzięki czemu mieliśmy okazję obejrzeć kilka efektownych otwartych konfrontacji. Ellie nie jest jednak Terminatorem, zdolnym wytrzymać bezpośrednią wymianę ognia przez dłuższy czas, więc została szybko zmuszona do ucieczki i próby zniknięcia z oczu przeciwników.

Prezentacja zachwycała poziomem detali i jakością animacji postaci, choć oczywiście, takie wrażenia są czymś, do czego studio Naughty Dog zdążyło nas już przyzwyczaić. Powstaje jedynie pytanie, jak mocno były oskryptowane pokazane sekwencje, ale na to nie jesteśmy obecnie w stanie odpowiedzieć.

Autorzy chwalą się, że kompletnie przebudowali mechanikę walki i skradania. Mapy będą większe, a lokacje bardziej interaktywne, a ludzcy wrogowie mają stanowić większe wyzwanie niż w pierwszej części.

Przypomnijmy, że The Last of Us: Part II zmierza wyłącznie na konsolę PlayStation 4. Na grę najpewniej poczekamy do przyszłego roku.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej