Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 marca 2017, 17:10

autor: Kamil Zwijacz

The Banner Saga 3 - na produkcję zebrano ponad 400 tys. dolarów

Zakończyła się zbiórka pieniędzy na The Banner Saga 3. Deweloperom ze studia Stoic udało się uzyskać przeszło 400 tysięcy dolarów, a więc dwa razy więcej, niż wynosił cel minimalny.

Pod koniec stycznia The Banner Saga 3 trafiło na Kickstartera. Deweloperzy ze studia Stoic potrzebowali 200 tysięcy dolarów i dość szybko udało im się zebrać tę kwotę. Ostatecznie akcja zakończyła się jednak dużo większym sukcesem, gdyż pozyskano 416 986 dolarów od 8086 osób. Choć deweloper sam wykłada większość pieniędzy na produkcję trójki, to dzięki dodatkowym funduszom będzie mógł na spokojnie pracować nad tytułem. Poza tym doczekamy się kilku dodatkowych elementów, w tym grywalnych postaci Dredge'ów, naszych antagonistów z poprzednich części serii (Dredge Stoneguard, Hurler i Stonesinger), czy też dwóch trybów gry – Survival i Eternal Arena. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to w The Banner Saga 3 zagramy pod koniec 2018 roku.

The Banner Saga 3 - na produkcję zebrano ponad 400 tys. dolarów - ilustracja #1
The Banner Saga 3 w skrócie:
  • turowa strategia z elementami RPG;
  • ukaże się pod koniec 2018 roku na PC-tach, a w późniejszym czasie być może na innych urządzeniach;
  • podczas zbiórki pieniędzy na Kickstarterze pozyskano ponad 400 tysięcy dolarów.

Tytuł będzie zwieńczeniem trylogii zapoczątkowanej w 2014 roku. Gracze trafią do fantastycznego, inspirowanego mitologią nordycką świata, w którym będą starali się przetrwać zbliżający się koniec świata. Choć rozgrywka ma być bardzo podobna do wcześniejszych odsłon (turowa strategia z elementami RPG), to pojawi się większa nowość – The Darkness (Ciemność). Dzięki niej eksploracja „nie będzie podobna do niczego, czego doświadczyłeś w poprzednich sagach”.

The Banner Saga 3 na pewno ukaże się na komputerach osobistych. Deweloperzy nie ukrywają jednak, że bardzo chcieliby wydać grę na innych platformach sprzętowych. Niewykluczone więc, że produkcja zagości także na konsolach i urządzeniach mobilnych.