Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 14 kwietnia 2012, 08:21

Testujemy Blood Bowl: Legendary Edition na notebooku ASUS K53SV

Testujemy grę Blood Bowl: Legendary Edition na notebooku ASUS K53SV

Sprawdziliśmy już jak Blood Bowl: Legendary Edition radzi sobie na ASUS’ie G74SX. Pora więc przetestować tę grę również na słabszym z naszych notebooków.

Po opis gry odsyłamy do jej testu na notebooku ASUS G74SX.

 WYMAGANIA SPRZĘTOWE
    Procesor: Pentium 4 2.4 GHZ
    Pamięć RAM: 1 GB (Windows XP) /  2 GB (Windows Vista i 7 )
    Karta grafiki:   GeForce 6600 128 MB
    System operacyjny: 
Windows XP/Vista/7

Wymagania, jak widać, nie są szczególnie wysokie, choć niestety nie podano konfiguracji rekomendowanej.Wykorzystany przez nas w teście notebook ASUS K53SV ma procesor Intel Core i5-2410M, 4 GB pamięci RAM oraz kartę grafiki GeForce GT 540M (dokładny opis sp.ecyfikacji notebooka znajdziedzie w oddzielnej sekcji naszej strony).

Po dokładny opis gry odsyłamy do jej testu na notebooku ASUS G74SX.

Ustawienia średnie, rozdzielczość 1366 x 768

Na początek spróbowałem ustawień średnich i rozdzielczości natywnej notebooka, czyli 1366 x 720. Rezultaty były stosuknowo dobre. Zdarzały się drobne spadki poniżej 30 klatek na sekundę, ale nie przeszkadzało to w rozgrywce.


Ustawienia wysokie rozdzielczość 1366 x 768


Notebook poradził sobie przyzwoicie z ustawieniami średnimi więc uznałem, że warto sprawdzić wysokie. Po wybraniu odpowiednich opcji prędkość wyraźnie zmalała i zdarzały  się nawet spadki poniżej 20 FPS-ów. Co gorsza, gra praktycznie nigdy nie wyszła powyżej 25 klatek na sekundę, a takie wartości już mocni przeszkadzały w zabawie.

.

Podsumowanie

Blood Bowl: Legendary Edition okazał się zaskakująco wymagającą grą. Konfiguracja K53SV była za słaba aby udźwignąć opcje wysokie. Na szczęście na średnich notebook radził sobie przyzwoicie, a wciąż wyglądał atrakcyjnie. 

W galerii podpiętej pod ten test wgrałem dla Was obrazek pokazujący jak duża różnice jest pomiędzy poszczególnymi ustawieniami graficznymi.