Terraria w końcu ze wsparciem Warsztatu Steam w patchu 1.4.2

Studio Re-Logic dodało dawno obiecane wsparcie funkcji Steam Workshop dla gry Terraria na PC. Od teraz gracze mogą pobierać pakiety tekstur, dźwięku etc. z platformy firmy Valve lub z poziomu gry.

Jakub Błażewicz

Komentarze

Terraria w końcu ze wsparciem Warsztatu Steam w patchu 1.4.2.
Terraria w końcu ze wsparciem Warsztatu Steam w patchu 1.4.2.

Pecetowi fani wciąż bardzo popularnej Terrarii długo musieli czekać na debiut pewnej ważnej funkcji. Chodzi o zapowiedziane w listopadzie wsparcie Warsztatu Steama, które zostało dodane wraz z debiutującą dziś aktualizacją 1.4.2. Z tej okazji udostępniono dwa pakiety tekstur przygotowane przez artystów studia Re-Logic.

Do Warsztatu możemy wejść albo z poziomu Steama, albo bezpośrednio z gry. W ten sposób da się zarówno pobrać, jak i dodać światy oraz pakiety zawartości stworzonej przez fanów: tekstur, dźwięku oraz języków. Poważniejsze modyfikacje wciąż są niewspierane w Steam Workshop, aczkolwiek od dawna można z nich korzystać przy pomocy tModLoadera – specjalnego narzędzia do tworzenia i uruchamiania modów do Terrarii. Poza tym usunięto kolejne błędy zgłoszone przez graczy.

Przy okazji podkreślono, że zbyt „brutalne i wulgarne” dzieła będą usuwane z Warsztatu. Natomiast najciekawsze kreacje zostaną wyróżnione przez studio Re-Logic specjalnym oznaczeniem, co ułatwi ich odnalezienie na Steamie. Zaznaczmy też, że gracze nadal mogą samodzielnie instalować pakiety zawartości bez pośrednictwa platformy firmy Valve, co wyjaśniono w obszernym poradniku przygotowanym przez twórców.

  1. Oficjalna strona gry Terraria
7.8

GRYOnline

7.9

Gracze

9.7

Steam

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

29

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Elite Dangerous: Odyssey zadebiutowało w wersji alfa; jest „mapa drogowa”

Następny
Elite Dangerous: Odyssey zadebiutowało w wersji alfa; jest „mapa drogowa”

Cyberpunk 2077 - Jason Schreier tłumaczy, co poszło nie tak

Poprzedni
Cyberpunk 2077 - Jason Schreier tłumaczy, co poszło nie tak

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl