Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

grind - newsy i ciekawostki

Współczesne gry toną w mikrotransakcjach. Twórca RuneScape zdradza, jak jego nowe MMORPG rozwiąże problem grindu
Współczesne gry toną w mikrotransakcjach. Twórca RuneScape zdradza, jak jego nowe MMORPG rozwiąże problem grindu

Jakub Błażewicz, 18 marca 2024, 15:20

Twórca Brighter Shores tworzy grę dla osób szukających „miłej, relaksującej ucieczki”, w czym pomoże m.in. nietypowe podejście do kwestii automatyzacji rozgrywki (czyli botów).

Gran Turismo 7 dostało duży patch 1.11. Grind już tak nie boli
Gran Turismo 7 dostało duży patch 1.11. Grind już tak nie boli

Krzysztof Mysiak, 7 kwietnia 2022, 11:03

Studio Polyphony Digital wypuściło duży patch 1.11 do Gran Turismo 7. Zgodnie z obietnicą, drastycznie podniesiono ilość pieniędzy otrzymywanych za wyścigi (i nie tylko), a także dodano nowe zawody z wysokimi nagrodami. Ponadto ułatwiono kupowanie samochodów i poprawiono ich fizykę.

Marvel’s Avengers - rozwinięcie jednej postaci zajmie 3-5 godzin więcej
Marvel’s Avengers - rozwinięcie jednej postaci zajmie 3-5 godzin więcej

Bartosz Świątek, 9 marca 2021, 11:33

Deweloperzy ze studia Crystal Dynamics postanowili przybliżyć graczom założenia kontrowersyjnej zmiany w systemie doświadczenia Marvel’s Avengers, która ma wejść w życie 18 marca. W opublikowanym wpisie odnotowują, że rozwinięcie pojedynczej postaci zajmie 3-5 godzin więcej, a celem aktualizacji jest ulepszenie rozgrywki.

Marvel’s Avengers będzie wymagać jeszcze więcej grindu
Marvel’s Avengers będzie wymagać jeszcze więcej grindu

Bartosz Świątek, 5 marca 2021, 09:44

Deweloperzy ze studia Crystal Dynamics przedstawili zmiany, które zajdą w systemie doświadczenia oraz zdobywaniu przedmiotów kosmetycznych w Marvel’s Avengers.

Assassin’s Creed Valhalla nie będzie zmuszał do grindu jak AC Odyssey
Assassin’s Creed Valhalla nie będzie zmuszał do grindu jak AC Odyssey

Konrad Hazi, 3 maja 2020, 11:30

Jak twierdzi reżyser Assassin’s Creed Valhalla, zabawa w najnowszej części serii ma być zbalansowana o wiele lepiej niż w poprzedniej odsłonie. Gracze mają otrzymać możliwość decydowania o tym, co i jak chcą robić, dzięki czemu będzie zdecydowanie mniej grindu.