Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

grafika (gry) - newsy i ciekawostki (8)

Red Dead Redemption zniewala grafiką na Xboksie One X
Red Dead Redemption zniewala grafiką na Xboksie One X

Krzysztof Sobiepan, 11 kwietnia 2018, 13:51

Firma Microsoft dodała do usługi wstecznej kompatybilności kolejną grupkę gier, ulepszoną specjalnie na potrzeby obecnej generacji konsol. Klejnotem w koronie jest kultowe Red Dead Redemption, które uzyskało zauważalnie ostrzejsze tekstury i działa teraz w płynnej rozdzielczości 4K. W kwietniu możemy też liczyć na dwie kolejne fale tytułów z pierwszego Xboksa.

Porównanie silników graficznych drugiej i piątej części serii Far Cry
Porównanie silników graficznych drugiej i piątej części serii Far Cry

Bartosz Świątek, 11 kwietnia 2018, 13:26

Serwis Digital Foundry przygotował film prezentujący ewolucję, którą przeszedł na przestrzeni lat silnik Dunia, napędzający serię Far Cry od czasu drugiej części.

Kingdom Come Deliverance z teksturami HD w akcji
Kingdom Come Deliverance z teksturami HD w akcji

Adrian Werner, 9 kwietnia 2018, 10:58

W sieci pojawił się filmik porównujący grafikę standardowego wydania Kingdom Come: Deliverance z wersją korzystającą z ulepszonych tekstur dostępnych w darmowym DLC HD Texture Pack.

Far Cry 5 – porównanie grafiki na PC, Xboksie One i PS4
Far Cry 5 – porównanie grafiki na PC, Xboksie One i PS4

Bartosz Świątek, 9 kwietnia 2018, 10:40

Na kanale Candyland pojawiło się porównanie grafiki w najnowszej strzelance od Ubisoftu – Far Cry 5. Testy zostały przeprowadzone na pecetach oraz podstawowych wersjach konsol PS4 i Xbox One.

Co się zmieni w Dark Souls Remastered?
Co się zmieni w Dark Souls Remastered?

Krystian Pieniążek, 3 kwietnia 2018, 19:40

Premiera Dark Souls: Remastered zbliża się coraz większymi krokami. Dzisiaj możemy przyjrzeć się zmianom wprowadzanym przez deweloperów – autorzy tego remastera z polskiego studia QLOC wzięli bowiem na warsztat nie tylko grafikę.

Far Cry 5 – 27 minut kampanii i porównanie graficzne wersji konsolowych
Far Cry 5 – 27 minut kampanii i porównanie graficzne wersji konsolowych

Adrian Werner, 24 marca 2018, 10:06

W sieci pojawiły się ciekawe materiały wideo z Far Cry 5. Dzięki nim możemy obejrzeć m.in. 27 pierwszych minut rozgrywki i kampanii i zobaczyć porównanie graficzne pomiędzy różnymi wersjami konsolowymi gry.

Zobacz technologię raytracingu w Metro Exodus
Zobacz technologię raytracingu w Metro Exodus

Bartosz Świątek, 23 marca 2018, 09:47

W czasie trwającej GDC 2018 firmy Nvidia i 4A Games zaprezentowały demo Metro Exodus korzystające z zapowiedzianej niedawno technologii Nvidia RTX Real-Time Ray Tracing.

Gwiezdne wojny i potęga raytracingu w nowym demie Unreal Engine
Gwiezdne wojny i potęga raytracingu w nowym demie Unreal Engine

Karol Ryka, 22 marca 2018, 14:13

Głośna w ostatnich dniach technologia Real-Time Ray Tracing doczekała się zupełnie nowej prezentacji swoich możliwości. Jest nią opublikowane przez firmę Epic Games demo technologiczne silnika graficznego Unreal Engine, zaktualizowanego o API DirectX Raytracing.

Włoscy operatorzy w Rainbow Six Siege, Nowa edycja Nintendo Switch i inne wieści
Włoscy operatorzy w Rainbow Six Siege, Nowa edycja Nintendo Switch i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 21 marca 2018, 17:07

Dziś piszemy o filmiku z Rainbow Six Siege nieopatrznie zdradzającym nadejście dwojga włoskich operatorów (Alibi i Maestro), plotkach dotyczących ulepszonej edycji konsoli Nintendo Switch, prezentacji zaktualizowanej wersji silnika CryEngine i wynikach sondażu sprzętowego przeprowadzonego wśród posiadaczy gogli VR Oculus Rift. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing
Futuremark pokazuje możliwości narzędzia DirectX Raytracing

Amadeusz Cyganek, 21 marca 2018, 13:26

Futuremark – producent popularnych benchmarków 3DMark oraz PCMark - zaprezentował na obrazkach efekty działania narzędzia DirectX Raytracing, które stało się elementem API DirectX 12. Efekty są bardzo interesujące.

World of Tanks - premiera patcha 1.0 z nowym silnikiem
World of Tanks - premiera patcha 1.0 z nowym silnikiem

Adrian Werner, 21 marca 2018, 10:47

Doczekaliśmy się premiery patcha 1.0 do World of Tanks. Mocno ulepsza on grafikę i dodaje jedną nową mapę, nazwaną Lodowiec. Z kolei lista czołgów uległa wydłużeniu o francuski Somua SM.

AMD również wdraża wsparcie dla technologii raytracingu
AMD również wdraża wsparcie dla technologii raytracingu

Karol Ryka, 20 marca 2018, 18:55

Firma AMD zapowiedziała pełne wsparcie dla współpracujących biur deweloperskich oraz współudział przy tworzeniu nowego API Microsoftu – DirectX Raytracing.

Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing
Rewolucja w grafice? Nvidia wprowadza technologię raytracing

Amadeusz Cyganek, 20 marca 2018, 08:48

Szykujcie się na nowe doznania graficzne – Nvidia zamierza wykorzystać znaną z kinematografii technikę raytracing, pozwalającą na bardziej realistyczne renderowanie w czasie rzeczywistym. Wiąże się to z wydaniem nowego API DirectX przez Microsoft.

War Thunder - poprawiona grafika i inne nowości w aktualizacji 1.77
War Thunder - poprawiona grafika i inne nowości w aktualizacji 1.77

Kamil Zwijacz, 14 marca 2018, 17:48

Firma Gaijin Entertainment udostępniła aktualizację 1.77 (Nadciągająca Burza) do gry War Thunder. Wśród licznych zmian znalazła się m.in. poprawiona grafika i nowe maszyny.

Far Cry 5 bez lootboxów, za to z mikropłatnościami
Far Cry 5 bez lootboxów, za to z mikropłatnościami

Michał Kułakowski, 3 marca 2018, 18:24

Chociaż Far Cry 5 nie będzie oferować graczom skrzynek z losowo przyznawanym lootem, twórcy zaimplementowali w grze mikrotransakcje, za które kupimy przedmioty kosmetyczne, „premiowe” pojazdy, broń i ubrania. Dzięki wczesnym wersjom tytułu poznaliśmy także ustawienia graficzne na PC oraz zobaczyliśmy nowy półgodzinny zapis rozgrywki.

Spory downgrade Kingdom Come: Deliverance w porównaniu z wersją beta
Spory downgrade Kingdom Come: Deliverance w porównaniu z wersją beta

Grzegorz Chmielewski, 19 lutego 2018, 20:01

Wygląda na to, że proces tworzenia Kingdom Come: Deliverance wymagał postawienia na pewne kompromisy. Jedna z osób uczestniczących w testach beta produkcji podzieliła się porównaniami tych samych lokacji w wersji gry sprzed dwóch lat z tym, co trafiło na półki sklepowe, uwidaczniając tym samym niemały downgrade.

Kingdom Come Deliverance - porównanie graficzne (PC, PS4 Pro, XOne X)
Kingdom Come Deliverance - porównanie graficzne (PC, PS4 Pro, XOne X)

Radosław Kowalczyk, 15 lutego 2018, 14:25

Premiera Kingdom Come: Deliverance już za nami, tymczasem kanał Candyland w serwisie YouTube przygotował porównanie graficzne różnych wydań tej ogromnej gry RPG.

Udostępniono nową wersję modyfikacji GTA 5 Redux
Udostępniono nową wersję modyfikacji GTA 5 Redux

Jakub Mirowski, 11 lutego 2018, 18:43

Josh Romito wypuścił kolejną aktualizację modyfikacji GTA 5 Redux, nad którą pracuje od ponad roku. Oprócz poprawek graficznych mod oferuje także lepszą animację i fizykę postaci niezależnych.

The Witcher 3 HD Reworked Project w wersji 5.0
The Witcher 3 HD Reworked Project w wersji 5.0

Jakub Mirowski, 11 lutego 2018, 15:31

Ukazała się najnowsza wersja modyfikacji The Witcher 3 HD Reworked Project autorstwa polskiego modera o pseudonimie Halk Hogan. Zmienia ona rozdzielczość wielu elementów otoczenia na Ultra HD.

Final Fantasy XV na PC - porównanie ustawień graficznych
Final Fantasy XV na PC - porównanie ustawień graficznych

Adrian Werner, 11 lutego 2018, 11:46

Serwis Candyland wypuścił ciekawy filmik pokazujący różnice między poszczególnymi ustawieniami graficznymi w pecetowej wersji Final Fantasy XV. Materiał zawiera również testy wydajności.

Oto szczyt fotorealizmu na Unreal Engine 4
Oto szczyt fotorealizmu na Unreal Engine 4

Radosław Kowalczyk, 9 lutego 2018, 11:30

Artysta-grafik Rens, współpracujący niegdyś z takimi firmami jak EA DICE czy Sony, opublikował kolejny materiał, na którym wyciska ostatnie soki z silnika graficznego Unreal Engine 4, ukazując również, co można obecnie osiągnąć w dziedzinie grafiki komputerowej, jeśli zignorować limity sprzętowe.

Telltale Games przesiada się na silnik Unity?
Telltale Games przesiada się na silnik Unity?

Michał Kułakowski, 21 stycznia 2018, 13:10

Studio Telltale Games poszukuje specjalistów doświadczonych w pracy z silnikiem Unity. Oznacza to najpewniej, że po wielu latach wykorzystywania autorskiej technologii, twórcy w kolejnych projektach będą polegać na sprawdzonych rozwiązaniach technicznych używanych przez wielu deweloperów.

Księga Umarłych – imponujące demo nowej wersji silnika Unity
Księga Umarłych – imponujące demo nowej wersji silnika Unity

Bartosz Świątek, 18 stycznia 2018, 12:47

Zespół odpowiedzialny za tworzenie dem technologicznych dla silnika graficznego Unity zapowiedział Book of the Dead (pol. Księga Umarłych) – kolejną po Adam oraz Blacksmith aplikację prezentującą możliwości doskonalonego przez firmę engine’u.

Nvidia Freestyle pozwala na modyfikację wyglądu gier w czasie rzeczywistym
Nvidia Freestyle pozwala na modyfikację wyglądu gier w czasie rzeczywistym

Kamil Zwijacz, 14 stycznia 2018, 11:37

Przed kilkoma dniami firma Nvidia wypuściła ciekawe narzędzie Freestyle, służące do modyfikowania wyglądu gier. Jak sprawdza się ono w praktyce?

Wiedźmin 3: Dziki Gon - porównanie grafiki w 4K (PC vs. PS4 Pro vs. XOne X)
Wiedźmin 3: Dziki Gon - porównanie grafiki w 4K (PC vs. PS4 Pro vs. XOne X)

Kamil Zwijacz, 22 grudnia 2017, 17:51

Na kanale Candyland w serwisie YouTube opublikowano porównanie graficzne gry Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji na konsole PlayStation 4 Pro i Xbox One X z edycją PC-tową.

Assassin's Creed Origins - aktualizacja 1.1.0 poprawi grafikę
Assassin's Creed Origins - aktualizacja 1.1.0 poprawi grafikę

Kamil Zwijacz, 12 grudnia 2017, 11:09

Firma Ubisoft poinformowała, że dziś ukaże się aktualizacja 1.1.0 do gry Assassin's Creed Origins, która poprawi grafikę, wprowadzi nowy poziom trudności, tryb Hordy i kilka innych atrakcji.

Shadow of the Colossus - porównanie graficzne remastera z oryginałem i edycja specjalna
Shadow of the Colossus - porównanie graficzne remastera z oryginałem i edycja specjalna

Kamil Zwijacz, 10 grudnia 2017, 15:09

Firma Sony Interactive Entertainment poinformowała o edycji specjalnej gry Shadow of the Colossus oraz opublikowała dwa nowe materiały wideo, w tym porównanie graficzne starych wersji z nową.

Mass Effect 2 i 3 z modami ALOT - gra warta świeczki?
Mass Effect 2 i 3 z modami ALOT - gra warta świeczki?

Miłosz Szubert, 7 grudnia 2017, 14:15

Kanał Candyland przygotował porównanie graficzne gier Mass Effect 2 i Mass Effect 3 z ich wersjami zmodyfikowanymi za pomocą paczek A Lot of Textures (ALOT). Zmiany są widoczne, lecz czy aż tak, jak obiecali twórcy?

Tak prezentuje się The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition na PS4 Pro, XOne X i PC-tach
Tak prezentuje się The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition na PS4 Pro, XOne X i PC-tach

Kamil Zwijacz, 3 grudnia 2017, 09:39

Doczekaliśmy się kolejnego porównania grafiki w grze The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition. Tym razem pod lupę wzięto wersje na najmocniejsze urządzenia - konsole PlayStation 4 Pro i Xbox One X oraz PC-ty.

Trylogia Mass Effect wypiękniała dzięki fanowskim modom
Trylogia Mass Effect wypiękniała dzięki fanowskim modom

Adrian Werner, 1 grudnia 2017, 11:30

W sieci pojawiły się nowe wersje modyfikacji A Lot of Textures (ALOT). Projekty te ulepszają oprawę graficzną pierwszych trzech odsłon cyklu Mass Effect poprzez podmianę tysięcy tekstur na nowe, wykonane w wyższej rozdzielczości.

Nowy zwiastun The Walking Dead: The Telltale Series Collection
Nowy zwiastun The Walking Dead: The Telltale Series Collection

Jakub Błażewicz, 1 grudnia 2017, 09:30

Studio Telltale Games udostępniło nowy zwiastun The Walking Dead: The Telltale Series Collection. Filmik prezentuje odświeżoną oprawę wizualną pierwszego sezonu, który znajdzie się w zbiorczym wydaniu nieumarłej serii.

Opóźnienie Black Mesa. Na etapy z Xen poczekamy do przyszłego roku
Opóźnienie Black Mesa. Na etapy z Xen poczekamy do przyszłego roku

Jakub Mirowski, 26 listopada 2017, 14:17

Oficjalny remake gry Half-Life, Black Mesa, miał w grudniu ukazać się w kompletnej, uzupełnionej o etapy z wymiaru Xen wersji. Niestety, deweloperów przerosła skala projektu i zaliczyli kolejne opóźnienie. Przynajmniej grudniowa aktualizacja pozwoli cieszyć się nowymi graficznymi efektami przygotowywanymi na potrzeby Xen.

Assassin's Creed Origins doczekał się popremierowego downgrade'u
Assassin's Creed Origins doczekał się popremierowego downgrade'u

Kamil Zwijacz, 23 listopada 2017, 09:26

Firma Ubisoft wypuściła łatkę 1.05 do gry Assassin's Creed Origins. W założeniach miała ona poprawić wydajność w produkcji, ale okazało się, że pogorszyła oprawę graficzną.

Wieści ze świata (Uncharted, RimWorld, Second Life, Minecraft) 21/11/2017
Wieści ze świata (Uncharted, RimWorld, Second Life, Minecraft) 21/11/2017

Krzysztof Sobiepan, 21 listopada 2017, 10:59

Dziś piszemy o 10. rocznicy serii Uncharted, zbliżającej się z wolna premierze pełnej wersji RimWorld, obecnym stanie Second Life oraz o opóźnieniach usprawnień graficznych i cross-platformowego multiplayera na Switchu w grze Minecraft. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Skyrim porównany w wersjach na Switcha, PS3, Xboksa One i PC
Skyrim porównany w wersjach na Switcha, PS3, Xboksa One i PC

Bartosz Świątek, 20 listopada 2017, 12:30

Na kanale YouTube Candyland pojawił się przeszło trzyminutowy filmik prezentujący porównanie graficzne TES V: Skyrim w wersjach na cztery platformy: PS3, Xboksa One, PC i Nintendo Switch.

Zobacz, jak wygląda Star Wars: Battlefront II na XOne, XOne X i PC
Zobacz, jak wygląda Star Wars: Battlefront II na XOne, XOne X i PC

Kamil Zwijacz, 14 listopada 2017, 16:49

Jeżeli jesteście ciekawi, jak wygląda strzelanka Star Wars: Battlefront II na konsolach Xbox One i Xbox One X oraz na mocnym komputerze osobistym, to zapraszamy do rozwinięcia wiadomości, gdzie znajdziecie krótki materiał wideo porównujący te platformy.

World of Tanks z nową oprawą graficzną
World of Tanks z nową oprawą graficzną

Kamil Zwijacz, 9 listopada 2017, 14:42

W serwisie 80 Level opublikowano sporo informacji i materiałów graficznych prezentujących zmiany wprowadzone w wyglądzie PC-towej wersji gry World of Tanks.

Porównanie graficzne Call of Duty: WWII na Xboksie One, Xboksie One X i PlayStation 4 Pro
Porównanie graficzne Call of Duty: WWII na Xboksie One, Xboksie One X i PlayStation 4 Pro

Jakub Mirowski, 5 listopada 2017, 14:10

Kanał Candyland opublikował w serwisie YouTube porównanie graficzne pomiędzy trzema wersjami gry Call of Duty: WWII - na Xboksa One, Xboksa One X (którego premiera wypada w najbliższy wtorek) oraz PlayStation 4 Pro.

Assassin's Creed Origins - porównanie graficzne pokazuje, na jakiej platformie gra wygląda najlepiej
Assassin's Creed Origins - porównanie graficzne pokazuje, na jakiej platformie gra wygląda najlepiej

Adrian Werner, 29 października 2017, 10:19

W sieci pojawił się ciekawy filmik z Assassin's Creed Origins, który z detalami pokazuje różnice w jakości grafiki pomiędzy wersjami gry na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One.

Na której platformie Wolfenstein II działa i wygląda najlepiej?
Na której platformie Wolfenstein II działa i wygląda najlepiej?

Krystian Pieniążek, 26 października 2017, 19:07

Wolfenstein II: The New Colossus jutro wyląduje na sklepowych półkach. Sprawdźmy więc, jak najnowsze dzieło studia Machines Games prezentuje się na poszczególnych platformach.

Twórcy Football Manager 2018 zaprezentowali nowy silnik graficzny
Twórcy Football Manager 2018 zaprezentowali nowy silnik graficzny

Jakub Mirowski, 24 października 2017, 10:02

Na nieco ponad dwa tygodnie przed premierą gry Football Manager 2018 studio Sports Interactive zaprezentowało nowy silnik graficzny produkcji, powstały we współpracy z zespołem Creative Assembly.

Elex - porównanie graficzne na wszystkich platformach sprzętowych
Elex - porównanie graficzne na wszystkich platformach sprzętowych

Kamil Zwijacz, 19 października 2017, 09:47

Na kanale Candyland w serwisie YouTube opublikowano porównanie graficzne gry Elex w wersji na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz komputery osobiste.

Destiny 2 na PC – zobacz porównanie opcji graficznych i poradnik optymalizacji
Destiny 2 na PC – zobacz porównanie opcji graficznych i poradnik optymalizacji

Michał Jodłowski, 18 października 2017, 12:50

Firma Nvidia opublikowała obszerny poradnik dotyczący opcji graficznych w grze Destiny 2 oraz ich optymalizacji pod kątem wydajności i jakości. Załączono również bardzo przydatne porównania wizualne.

Elex - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku
Elex - porównanie graficzne wersji z 2016 i 2017 roku

Kamil Zwijacz, 11 października 2017, 17:19

Na kilka dni przed premierą RPG-a Elex doczekaliśmy się krótkiego porównania graficznego dwóch wersji gry - tej z 2016 i 2017 roku.

Total War: Warhammer II - zobacz test grafiki i wydajności
Total War: Warhammer II - zobacz test grafiki i wydajności

Miłosz Szubert, 26 września 2017, 10:25

Specjaliści z kanału Candyland przygotowali porównanie ukazujące wygląd i wydajność gry Total War: Warhammer II na poszczególnych ustawieniach graficznych. Tytuł zadebiutuje 28 września.

Premiera Project CARS 2
Premiera Project CARS 2

Miłosz Szubert, 22 września 2017, 10:05

Dziś oficjalna premiera Project CARS 2, czyli sequela popularnego symulatora wyścigowego od brytyjskiego studia Slightly Mad. Tytuł pojawił się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One. Jednocześnie do sieci trafiły nowe porównania graficzne, zestawiające poszczególne platformy i różne warianty ustawień na PC.

Project CARS 2 na PS4 i PS4 Pro – zobacz porównanie
Project CARS 2 na PS4 i PS4 Pro – zobacz porównanie

Bartosz Świątek, 19 września 2017, 12:57

Na kanale Candyland w serwisie YouTube pojawiło się porównanie grafiki i wydajności z najnowszej produkcji studia Slightly Mad Studios – Project CARS 2 – w wersjach na PS4 i PS4 Pro.

ELEX zrecenzowany w Niemczech; porównanie graficzne na PC w 4K
ELEX zrecenzowany w Niemczech; porównanie graficzne na PC w 4K

Grzegorz Chmielewski, 16 września 2017, 23:00

Niemiecki portal GameStar zrecenzował najnowszą grę twórców sagi Gothic. Recenzent chwali ciekawy otwarty świat i mnogość zadań pobocznych, lecz narzeka na niedociągnięcia odziedziczone jeszcze z czasów Gothica. Dostaliśmy także porównanie wyglądu gry na PC na różnych ustawieniach graficznych.

Porównanie graficzne Pro Evolution Soccer 2018 i 2017 na PC
Porównanie graficzne Pro Evolution Soccer 2018 i 2017 na PC

Jakub Mirowski, 13 września 2017, 10:19

Na materiale wideo, opublikowanym przez kanał Candyland, gołym okiem widać różnice w oprawie wizualnej pomiędzy tegoroczną i poprzednią odsłoną serii Pro Evolution Soccer na PC.

Zobacz kilka modów graficznych do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon
Zobacz kilka modów graficznych do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Kamil Zwijacz, 10 września 2017, 12:52

Na kanale Candyland w serwisie YouTube opublikowano zestawienie kilku ciekawych modów graficznych do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Poprawiają one wygląd właściwie wszystkiego - od efektów cząsteczkowych aż po tekstury budynków.