Według analityków DFC Intelligence konsola Nintendo Switch sprzeda się w 40 mln egzemplarzy do końca 2020 roku. Tym samym ma więc sobie poradzić na rynku trzykrotnie lepiej niż Wii U.
Tech
Adrian Werner
22 stycznia 2017 12:12
Firma DFC Intelligence opublikowała analizę pecetowego rynku gier i prognozę jego rozwoju do 2020 roku. W skrócie – jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Przychody rosną w dobrym tempie (głównie dzięki Chinom), komputerowa dystrybucja pudełkowa jest wciąż spychana na margines, a Windows 10 nie oddziałowuje na rynek PC ani dobrze, ani źle.
gry
Adrian Werner
3 sierpnia 2016 13:08
Firma analityczna DFC Intelligence podzieliła się prognozą na najbliższe lata. Napędzany przez PC, rynek gier ma osiągnąć wartość przekraczającą 100 miliardów dolarów do 2019 roku. Motorem tego wzrostu będą jakoby e-sport i wirtualna rzeczywistość.
gry
Krzysztof Mysiak
16 marca 2016 11:46
Pod koniec czerwca firma DFC Intelligence donosiła, że wartość rynku gier osiągnie 100 mld dolarów w 2018 roku. Niedawno analitycy musieli zrewidować ten pogląd – biorąc pod uwagę utratę przez konsole casualowej klienteli na rzecz urządzeń mobilnych, uznano, że wspomniana kwota zostanie przekroczona w 2019 roku.
gry
Krzysztof Mysiak
22 października 2014 11:53
Z najnowszych statystyk przeprowadzonych przez analityków z grupy DFC Intelligence wynika, że aż 92 procent sprzedanych w zeszłym roku gier na całym świecie dystrybuowanych było za pomocą drogi elektronicznej. Czyżby pudełka już wkrótce miały odejść do lamusa?
gry
Krzysztof Nieradko
18 sierpnia 2014 15:35
Analitycy firmy DFC Intelligence doszli do wniosku, że w skali światowej rynek gier pecetowych obecnie przerasta sektor tytułów konsolowych – przynajmniej pod względem przychodów. Chociaż zauważyli, że różnica może zmniejszyć się ze względu na obecne już w sprzedaży urządzenia nowej generacji firm Microsoft i Sony, które znajdują z miesiąca na miesiąc coraz więcej użytkowników.
pozostałe
Bartosz Woldański
26 kwietnia 2014 17:30
Analitycy z DFC Intelligence twierdzą, że rynek gier rozrośnie się do 70 miliardów dolarów w 2017 roku. Zdaniem firmy najważniejszą platformą będzie pecet, który wygeneruje więcej pieniędzy niż konsole, czy urządzenia mobilne.
gry
Szymon Liebert
10 czerwca 2012 15:19
Jak wynika z opracowanej przez firmę DFC Intelligence prognozy dotyczącej branży wirtualnej rozrywki, już w 2013 roku wartość rynku dystrybucji elektronicznej przekroczy sprzedaż gier w wersji pudełkowej.
gry
Marek Oramus
8 września 2011 12:21
Firma DFC Intelligence wypuściła raport dotyczący rynku pecetowych i konsolowych gier online. Zdaniem analityków, segment rozrośnie się w najbliższych latach do olbrzymich rozmiarów i w 2016 roku będzie wart 29 miliardów dolarów. Wszystko za sprawą coraz częstszych subskrypcji, reklam sieciowych i produktów sprzedawanych w dystrybucji cyfrowej.
pozostałe
Szymon Liebert
25 czerwca 2011 13:22