DFC Intelligence Ostatnie wiadomości

Według analityków Nintendo Switch sprzeda się trzy razy lepiej niż Wii U

Według analityków Nintendo Switch sprzeda się trzy razy lepiej niż Wii U

Według analityków DFC Intelligence konsola Nintendo Switch sprzeda się w 40 mln egzemplarzy do końca 2020 roku. Tym samym ma więc sobie poradzić na rynku trzykrotnie lepiej niż Wii U.

Tech

Adrian Werner

22 stycznia 2017 12:12

Według analityków Nintendo Switch sprzeda się trzy razy lepiej niż Wii U
Gry pecetowe przyniosą w 2020 roku 42 mld dolarów

Gry pecetowe przyniosą w 2020 roku 42 mld dolarów

Firma DFC Intelligence opublikowała analizę pecetowego rynku gier i prognozę jego rozwoju do 2020 roku. W skrócie – jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Przychody rosną w dobrym tempie (głównie dzięki Chinom), komputerowa dystrybucja pudełkowa jest wciąż spychana na margines, a Windows 10 nie oddziałowuje na rynek PC ani dobrze, ani źle.

gry

Adrian Werner

3 sierpnia 2016 13:08

Gry pecetowe przyniosą w 2020 roku 42 mld dolarów
Prognoza na 2019 rok – rynek gier wart ponad 100 mld USD, PC czołową platformą

Prognoza na 2019 rok – rynek gier wart ponad 100 mld USD, PC czołową platformą

Firma analityczna DFC Intelligence podzieliła się prognozą na najbliższe lata. Napędzany przez PC, rynek gier ma osiągnąć wartość przekraczającą 100 miliardów dolarów do 2019 roku. Motorem tego wzrostu będą jakoby e-sport i wirtualna rzeczywistość.

gry

Krzysztof Mysiak

16 marca 2016 11:46

Prognoza na 2019 rok – rynek gier wart ponad 100 mld USD, PC czołową platformą

Rynek gier osiągnie wartość 100 mld dolarów w 2019 roku

Pod koniec czerwca firma DFC Intelligence donosiła, że wartość rynku gier osiągnie 100 mld dolarów w 2018 roku. Niedawno analitycy musieli zrewidować ten pogląd – biorąc pod uwagę utratę przez konsole casualowej klienteli na rzecz urządzeń mobilnych, uznano, że wspomniana kwota zostanie przekroczona w 2019 roku.

gry

Krzysztof Mysiak

22 października 2014 11:53

Rynek gier osiągnie wartość 100 mld dolarów w 2019 roku

92% gier sprzedanych w 2013 roku na PC stanowią tytuły cyfrowe

Z najnowszych statystyk przeprowadzonych przez analityków z grupy DFC Intelligence wynika, że aż 92 procent sprzedanych w zeszłym roku gier na całym świecie dystrybuowanych było za pomocą drogi elektronicznej. Czyżby pudełka już wkrótce miały odejść do lamusa?

gry

Krzysztof Nieradko

18 sierpnia 2014 15:35

92% gier sprzedanych w 2013 roku na PC stanowią tytuły cyfrowe
Globalny rynek gier PC przewyższa sektor konsolowy

Globalny rynek gier PC przewyższa sektor konsolowy

Analitycy firmy DFC Intelligence doszli do wniosku, że w skali światowej rynek gier pecetowych obecnie przerasta sektor tytułów konsolowych – przynajmniej pod względem przychodów. Chociaż zauważyli, że różnica może zmniejszyć się ze względu na obecne już w sprzedaży urządzenia nowej generacji firm Microsoft i Sony, które znajdują z miesiąca na miesiąc coraz więcej użytkowników.

pozostałe

Bartosz Woldański

26 kwietnia 2014 17:30

Globalny rynek gier PC przewyższa sektor konsolowy

Rynek gier będzie wart 70 miliardów dolarów w 2017 roku, pecety najważniejsze – przewidywania analityków

Analitycy z DFC Intelligence twierdzą, że rynek gier rozrośnie się do 70 miliardów dolarów w 2017 roku. Zdaniem firmy najważniejszą platformą będzie pecet, który wygeneruje więcej pieniędzy niż konsole, czy urządzenia mobilne.

gry

Szymon Liebert

10 czerwca 2012 15:19

Rynek gier będzie wart 70 miliardów dolarów w 2017 roku, pecety najważniejsze – przewidywania analityków

Dystrybucja elektroniczna przebije sprzedaż pudełkowych wersji gier w 2013 roku

Jak wynika z opracowanej przez firmę DFC Intelligence prognozy dotyczącej branży wirtualnej rozrywki, już w 2013 roku wartość rynku dystrybucji elektronicznej przekroczy sprzedaż gier w wersji pudełkowej.

gry

Marek Oramus

8 września 2011 12:21

Dystrybucja elektroniczna przebije sprzedaż pudełkowych wersji gier w 2013 roku

Rynek gier online na pecetach i konsolach podwoi obroty w najbliższych latach

Firma DFC Intelligence wypuściła raport dotyczący rynku pecetowych i konsolowych gier online. Zdaniem analityków, segment rozrośnie się w najbliższych latach do olbrzymich rozmiarów i w 2016 roku będzie wart 29 miliardów dolarów. Wszystko za sprawą coraz częstszych subskrypcji, reklam sieciowych i produktów sprzedawanych w dystrybucji cyfrowej.

pozostałe

Szymon Liebert

25 czerwca 2011 13:22

Rynek gier online na pecetach i konsolach podwoi obroty w najbliższych latach

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl