Firma Johnson & Johnson zdecydowała się na zmianę swojego logo. Jest to o tyle szokujące, że poprzednie było stosowane przez ponad 135 lat.
Logo to element rozpoznawczy wielu firm na całym świecie. Często z biegiem czasu ulegają one pewnym zmianom wyglądu. Do tej pory przed tego typu modyfikacjami wzbraniał się Johnson & Johnson, który przez ponad 135 lat posługiwał się jedną i tą samą grafiką. Teraz jednak odeszła ona w niepamięć.
Jest to dość szokująca zmiana, ponieważ mówimy tutaj o jednym z najdłużej używanych logo na świecie. Firma posługiwała się nim bowiem od 1887 roku. W ostatnim czasie przechodzi ona jednak zmiany organizacyjne, które odcisnęły piętno nawet na kultowym znaku. Przedsiębiorstwo w ubiegłym roku podzieliło się na dwie części:
Johnson & Johnson opublikował na swojej oficjalnej stronie komunikat mówiący o zmianach związanych z organizacją firmy oraz odświeżoną oprawą graficzną.

Oprócz tego firma planuje również podzielić się na dwa kolejne segmenty – farmaceutyczny oraz technologiczny.
0

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.