Diablo III otrzymało 29. sezon, który jako ostatni wprowadza do gry szereg nowości. Blizzard zdradził, jaki będzie dalszy los produkcji.
W tym roku mogliśmy doświadczyć dużego zainteresowania premierą Diablo IV, tymczasem broni nie składa również trzecia odsłona, w której od 15 września dostępny jest 29. sezon (na platformach PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch). Zgodnie z oczekiwaniami wprowadza on do gry wiele nowości, jednocześnie zwiastując znaczące zmiany tytule w przyszłości.
Głównym motywem obecnego sezonu są Wizje Wrogości, za których sprawą na pustkowiach świata Sanktuarium pojawiają się portale nazywane Diabelskimi Szczelinami. Kryją się w nich niebezpieczne wspomnienia z przeszłości, potężni wrogowie oraz nowe wyposażenie.
Po jedenastu latach od premiery sezon 29. będzie ostatnim, w którym pojawiły się istotne zmiany. Zgodnie z zapowiedzią twórców, w kolejnym sezonie nie uświadczymy nowego motywu, zamiast tego powrócą lubiane przez fanów Obrzędy z Sanktuarium. Będzie on dostępny we wszystkich trybach.
Po sezonie 30. co trzy miesiące do gry powracać będą motywy oraz funkcje znane z przeszłości. Tym samym Blizzard Entertainment wygasi konieczność tworzenia nowej zawartości do „trójki”, mogąc w pełni skupić się na tegorocznym Diablo IV.
17

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.