Swat Next Generation (SWATNG) - powstaje taktyczna strzelanka w stylu SWAT 4
Studio SwatNG_Team pracuje nad taktyczną strzelanką Swat Next Generation (SWATNG). Deweloperzy potrzebują jednak pieniędzy, których szukają na Kickstarterze.
Kamil Zwijacz

W serwisie Kickstarter rozpoczęła się zbiórka pieniędzy na kolejny interesujący projekt. Tym razem jest nim Swat Next Generation (SWATNG). Jak mówi sama nazwa, będzie to produkcja skupiająca się na zawodzie policjanta należącego do amerykańskiej jednostki policyjnej SWAT (Special Weapons and Tactics). Produkcja utrzymana ma być w stylu takich tytułów jak SWAT 4 czy starsze odsłony seriiTom Clancy's Rainbow Six. Podczas zabawy wcielimy się w dowódcę dziesięcioosobowego oddziału wysyłanego do rozmaitych, niebezpiecznych zadań.
- taktyczna strzelanka na komputery osobiste;
- deweloperzy potrzebują 43 tysięcy dolarów na produkcję;
- gra najpewniej ukaże się pod koniec roku.
Misje mają być zróżnicowane (proste sprawy związane z napadami czy bardziej skomplikowane działania antyterrorystyczne), ale ogólne zasady będą takie same – dbać o siebie i swoich ludzi, chronić cywilów oraz starać się pojmać przestępców żywcem. W tym celu będziemy wykorzystywać przede wszystkim system komunikacji i wydawania rozkazów. Deweloperzy szykują sporo możliwości zarządzania oddziałem. Nasi podwładni będą potrafili wykonywać zlecone zadania od razu, współpracować z pozostałymi kolegami czy reagować tylko w określonych sytuacjach, np. po dostrzeżeniu zakładnika.
Oprócz ludzi, do dyspozycji mamy też mieć różne wyposażenie. Podstawą będzie broń główna i dodatkowa. Do tego dojdą np. granaty hukowe i dymne czy noktowizor. Ponadto ogromne znaczenie w czasie rozgrywki mają mieć pojazdy, w tym zaprezentowany na widocznym poniżej nagraniu A.C.I.V.
Swat Next Generation tworzony jest przez niewielką ekipę SwatNG_Team, która przez ostatnie dwa lata dokładnie badała temat i teraz czuje się na siłach, by zrobić porządną taktyczną strzelankę. W tym celu potrzebują stosunkowo niewielkiej kwoty ustalonej na nieco ponad 43 tysiące dolarów. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to tytuł ukaże się na komputerach osobistych pod koniec roku.


Więcej:Miesiąc miodowy Battlefielda 6 właśnie się skończył. Złote skiny i małe mapy psują klimat wojny
Komentarze czytelników
marcing805 Legend

Fajnie byłoby zagrać w taką grę... ale jak spojrzałem na te animację policjantów z trailera i przypomniało mi sie jak to robi Naudgty Dog czy Rokstar, to mnie trochę zasmuciło. Ja wiem, ze to nie ten budżet i skala gry ale takie sztywne i trochę drewniane animacje mogą psuć obiór gry.
tosiekkeisot Generał

Byleby nie wyszedł z tego kolejny multiplayerowy szajs nastawiony tylko na szybkie rozgrywki.
zanonimizowany676256 Pretorianin
@hinson, za UE4 przemawiałby fakt, że poprzedni SWAT na Unrealu biegał i było całkiem fajnie :) co do Unity - jeśli uda im się zebrać siano i zrobić rozgłos to unity technologies ich wspomoże, bo sam silnik goły bez pluginów (często customowych i wspieranych przez producenta silnika) jest żenujący na tle konkurencji, a jego jedyna przewaga nad Unrealem to niski próg wejścia. Ale i tak dobrze, że jest bo monopol nigdy nie wychodzi na zdrowie konsumentom :)
Co do gry - po cichu liczę, że ktoś kiedyś zmarnuje paręnaście milionów dolarów i 2-3 lata życia jakiemuś studiu, tylko po to by koncepcję SWAT Urban Justice przywrócić do życia w jej pierwotnej formie :) wiadomo - nie sprzeda się, ale garstka świrów - w tym ja - byłaby wniebowzięta :)