Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 kwietnia 2019, 08:50

autor: Adrian Werner

Super Meat Boy Forever zaliczy lekki poślizg

Studio Team Meat poinformowało, że Super Meat Boy Forever nie ukaże się w tym miesiącu. Gra zaliczy opóźnienie, ale autorzy zapewniają, że nie będzie ono duże.

Na powrót Meat Boya poczekamy trochę dłużej. - Super Meat Boy Forever zaliczy lekki poślizg - wiadomość - 2019-04-06
Na powrót Meat Boya poczekamy trochę dłużej.
SUPER MEAT BOY FOREVER W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Team Meat
  2. Wydawca: Team Meat
  3. Gatunek: platformówka 2D
  4. Platformy: PC, XONE, PS4, Switch, iOS, AND
  5. Data premiery: 2019 r.

Mamy złe wieści dla graczy czekających na premierę platformówki Super Meat Boy Forever. Odpowiedzialne za ten projekt studio Team Meat poinformowało, że produkcja zaliczy opóźnienie. Początkowo tytuł miał zadebiutować w tym miesięcu. Niestety, nie podano nowego terminu. Obiecano jedynie, że poślizg nie będzie duży.

Powodem opóźnienia tradycyjnie jest chęć zapewnienia sobie dodatkowego czasu na dokończenie produkcji. Autorzy są zadowoleni z obecnego tempa postępów w pracach, ale zespół musiałby mocno przyśpieszyć, aby zdążyć z premierą przed końcem tego miesiąca. Studio nie chce jednak kopiować praktyk dużych wydawców, w ramach których na krótko przed premierą deweloperzy prawie nie wychodzą z pracy.

Na Super Meat Boy Forever czekamy już bardzo długo. Projekt zapowiedziano w 2014 roku i wtedy autorzy tworzyli go głównie z myślą o urządzeniach mobilnych. Potem o grze na kilka lat zrobiło się cicho. W 2017 roku autorzy zaprezentowali nowe materiały i wtedy okazało się, że tytuł przeszedł sporą metamorfozę, przeobrażając się w bardziej rozbudowaną pozycję przeznaczoną na pecety i konsole.

Przypomnijmy, że Super Meat Boy Forever zmierza na PC, Xboksa One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Na pecetach produkcja będzie przez pierwszy rok dostępna tylko w Epic Games Store. Osoby preferujące serwis Steam będą musiały poczekać do 2020 roku. W planach są także wydania na iOS i Androida, ale na razie nie wiemy, kiedy możemy się ich spodziewać.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej