Studio Naughty Dog szuka programisty z wiedzą o DX12 i GPU od Nvidii

Studio Naughty Dog poszukuje do prac nad The Last of Us: Part II programisty graficznego, który posiada wiedzę na temat interfejsów DirectX 12 oraz Vulkan, a także kart graficznych tworzonych przez firmy AMD i Nvidia.

Bartosz Świątek

Twórcy The Last of Us: Part II chcą powiększyć zespół o programistę graficznego. - Studio Naughty Dog szuka programisty z wiedzą o DX12 i GPU od Nvidii - wiadomość - 2020-01-20
Twórcy The Last of Us: Part II chcą powiększyć zespół o programistę graficznego.

Studio deweloperskie Naughty Dog - odpowiedzialne za takie hity, jak seria Uncharted czy The Last of Us - poszukuje programisty graficznego, który posiada wiedzę m.in. na temat API (Application Programming Interface - pol. interfejs programowania aplikacji) DirectX 12 i Vulkan, a także kart graficznych opracowanych zarówno przez firmę AMD, jak i Nvidia. Ogłoszenie pojawiło się na oficjalnej stronie firmy. Nowa osoba ma pracować przy The Last of Us: Part II.

Sytuacja jest o tyle ciekawa, że Naughty Dog jest wewnętrznym studiem Sony i od lat tworzy gry dostępne wyłącznie na konsolach Japończyków, a ani PlayStation 4, ani - o tyle, o ile nam wiadomo - PlayStation 5 nie mają nic wspólnego z DX12 oraz Nvidią (obydwa urządzenia zostały oparte o podzespoły firmy AMD). Czyżbyśmy mieli otrzymać pecetową wersję? Trudno powiedzieć - równie dobrze może to być jedynie ogólna wzmianka, której celem jest właściwe opisanie potencjalnego kandydata.

Przypominamy, że The Last of Us: Part II trafi na konsolę PS4 29 maja 2020 roku.

  1. Naughty Dog - strona oficjalna
The Last of Us: Part II

The Last of Us: Part II

PlayStation
po premierze

Data wydania: 19 czerwca 2020

Informacje o Grze
8.8

GRYOnline

7.4

Gracze

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

57

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2020-01-21
03:43

kaszanka9 Legend

kaszanka9

Przecież to są standardowe wymagania na takie stanowisko, osoba, która takie rzeczy umie nie ogranicza się tylko do jednego api i jednego sprzętu, zna wiele, a wymienione wymagania to jedno z, a nie warunek.

Komentarz: kaszanka9
2020-01-21
09:13

zanonimizowany12249 Legend

😂

prekor -> Tyle że nawet wydanie starych gier mogło by zaszkodzić sprzedaży konsol Sony , które żyje głównie z konsol

Gry, konsole i PSN to zaledwie ~19% przychodow sony (rok 2018), do tego polowa to przychod z uslug sieciowych PSN :P, wiec pisanie ze sony zyje glownie z konsol to spore nieporozumienie :P

Komentarz: zanonimizowany12249
2020-01-21
10:05

mpm112 Chorąży

Czyżby eksperyment z wydaniem gier studia Quantic Dream, które jest wewnętrznym studiem Sony jednak się opłacał? W sumie to jest sytuacja win-win. Gry na PS4 są pisane pod architekturę x86-64, więc nie ma konieczności pisania gry od całkowitego zera. Można stosunkowo małym nakładem pracy wydać gry i dorobić sobie kilka cyferek przy następnym sprawozdaniu finansowym ;)

Komentarz: mpm112
2020-01-23
13:51

Whisper_of_Ice Senator

Whisper_of_Ice

Czyżby planowali porty Uncharted na PC? Cóż mi to rybka bo każdą część przeszedłem na PS3 i ograłem na PS4.

Komentarz: Whisper_of_Ice
2020-01-26
00:00

Ogame_fan Legend

Ogame_fan
😂

Lol umknął mi ten click bait

Ot standardowe ogłoszenie o pracę dla programisty. Ale przynajmniej można nabic odsłony. Jezu XD

Komentarz: Ogame_fan

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl