Studio Naughty Dog szuka programisty z wiedzą o DX12 i GPU od Nvidii
Studio Naughty Dog poszukuje do prac nad The Last of Us: Part II programisty graficznego, który posiada wiedzę na temat interfejsów DirectX 12 oraz Vulkan, a także kart graficznych tworzonych przez firmy AMD i Nvidia.
Bartosz Świątek

Studio deweloperskie Naughty Dog - odpowiedzialne za takie hity, jak seria Uncharted czy The Last of Us - poszukuje programisty graficznego, który posiada wiedzę m.in. na temat API (Application Programming Interface - pol. interfejs programowania aplikacji) DirectX 12 i Vulkan, a także kart graficznych opracowanych zarówno przez firmę AMD, jak i Nvidia. Ogłoszenie pojawiło się na oficjalnej stronie firmy. Nowa osoba ma pracować przy The Last of Us: Part II.
Sytuacja jest o tyle ciekawa, że Naughty Dog jest wewnętrznym studiem Sony i od lat tworzy gry dostępne wyłącznie na konsolach Japończyków, a ani PlayStation 4, ani - o tyle, o ile nam wiadomo - PlayStation 5 nie mają nic wspólnego z DX12 oraz Nvidią (obydwa urządzenia zostały oparte o podzespoły firmy AMD). Czyżbyśmy mieli otrzymać pecetową wersję? Trudno powiedzieć - równie dobrze może to być jedynie ogólna wzmianka, której celem jest właściwe opisanie potencjalnego kandydata.
Przypominamy, że The Last of Us: Part II trafi na konsolę PS4 29 maja 2020 roku.

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
- rekrutacja / oferty pracy
- Naughty Dog
- PS4
Komentarze czytelników
kaszanka9 Legend

Przecież to są standardowe wymagania na takie stanowisko, osoba, która takie rzeczy umie nie ogranicza się tylko do jednego api i jednego sprzętu, zna wiele, a wymienione wymagania to jedno z, a nie warunek.
zanonimizowany12249 Legend
prekor -> Tyle że nawet wydanie starych gier mogło by zaszkodzić sprzedaży konsol Sony , które żyje głównie z konsol
Gry, konsole i PSN to zaledwie ~19% przychodow sony (rok 2018), do tego polowa to przychod z uslug sieciowych PSN :P, wiec pisanie ze sony zyje glownie z konsol to spore nieporozumienie :P
mpm112 Chorąży
Czyżby eksperyment z wydaniem gier studia Quantic Dream, które jest wewnętrznym studiem Sony jednak się opłacał? W sumie to jest sytuacja win-win. Gry na PS4 są pisane pod architekturę x86-64, więc nie ma konieczności pisania gry od całkowitego zera. Można stosunkowo małym nakładem pracy wydać gry i dorobić sobie kilka cyferek przy następnym sprawozdaniu finansowym ;)
Whisper_of_Ice Senator

Czyżby planowali porty Uncharted na PC? Cóż mi to rybka bo każdą część przeszedłem na PS3 i ograłem na PS4.
Ogame_fan Legend

Lol umknął mi ten click bait
Ot standardowe ogłoszenie o pracę dla programisty. Ale przynajmniej można nabic odsłony. Jezu XD