Cztery opcje romansu w Starfieldzie to dobra wróżba dla gry. Takie jest stanowisko weterana, który w przeszłości pracował nad Dragon Age.
Możliwość wchodzenia w romanse w grach jest dla wielu osób ważną mechaniką. Jest ona obecna w wielu produkcjach – m.in. w Dragon Age, Wiedźminie 3: Dzikim Gonie, Cyberpunku 2077 czy Skyrimie. Drugą połówkę będzie można znaleźć również w Starfieldzie, jednak dostępne będą tylko cztery opcje romansu. Czy to dobrze? Zdaniem weterana pracującego przy wspomnianym cyklu Dragon Age to bardzo dobry znak.

David Gaider był głównym scenarzystą pracującym przy serii Dragon Age. Jego zdaniem 4 opcje romansu w Starfieldzie to bardzo dobry znak, ponieważ jak przyznał: „jakość jest ważniejsza od ilości, przynajmniej jeśli chodzi o kwestię narracji w grach”.
Trudno się z nim nie zgodzić, ponieważ warto przypomnieć sobie możliwości romansowania w Skyrimie, których było sporo, jednak interakcje były płytkie, a historie związane z towarzyszami (o ile takie były) nie były zbyt angażujące, choć to oczywiście subiektywna opinia.
W przypadku cyklu Dragon Age, a zwłaszcza dwóch pierwszych części, sytuacja była nieco inna. Towarzyszy, których serca mogliśmy zdobyć, było stosunkowo niewiele, ale posiadali oni bardziej rozbudowane historie, a interakcje z nimi sprawiały, że świat wokół mógł wydawać się bardziej żywy i naturalny, choć to także subiektywna opinia.
Cztery opcje romansu były dostępne także w Cyberpunku 2077 i wśród graczy wciąż toczy się dyskusja na temat wyższości Panam nad Judy i odwrotnie. Czy podobne rozmowy będą dotyczyły romansów w Starfieldzie? Bardzo możliwe, ale tego dowiemy się 6 września, ponieważ to wtedy najnowszy tytuł Bethesdy oficjalnie zadebiutuje na rynku.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
5

Autor: Adam Adamczyk
Pisaniem zajmuje się zawodowo od 2013 roku. W 2021 roku dołączył do GRYOnline.pl, gdzie poza tematyką gamingową zajmuje się informacjami stricte technologicznymi. Współpracował z największymi sklepami muzycznymi w Polsce, tworząc artykuły związane z instrumentami i ogólnie pojętym udźwiękowieniem. Grami komputerowymi interesuje się od dziecka. Poza tym jego zainteresowania obejmują grę na gitarze, komponowanie muzyki oraz sporty siłowe.