Star Wars: Battlefront – mod graficzny Real Life na pierwszym filmiku
W Internecie pojawił się pierwszy filmik przedstawiający w akcji moda Real Life do pecetowej wersji gry Star Wars: Battlefront.
Michał Jodłowski
Nieco ponad dwa tygodnie temu pisaliśmy o graficznej modyfikacji do głośnej gry Star Wars: Battlefront, która znacząco poprawia walory wizualne owej produkcji, przybliżając ją do fotorealizmu. Opublikowaliśmy wówczas garstkę statycznych screenshotów. Dzisiaj miłośnicy Gwiezdnych wojen mogą zobaczyć rzeczonego moda w akcji na widocznym powyżej zapisie rozgrywki w rozdzielczości 4K i stałych 60 klatkach na sekundę. Trzeba przyznać, że dodatkowo upiększony Battlefront prezentuje się naprawdę zacnie. Autorem omawianej modyfikacji jest Martin Bergman, prowadzący projektu Toddyhancer, pracujący również nad analogicznym modem do Grand Theft Auto V, o którym pisaliśmy wielokrotnie w Serwisie Informacyjnym. Pod tym adresem można znaleźć profil Toddyhancer w serwisie Facebook, gdzie publikowane są wszelkie materiały i informacje na temat postępu prac.
W całej sprawie jest tylko jedno tak zwane „ale”. Otóż dotychczas żaden z zapowiadanych modów nie został ukończony; podobnie nie ukazały się nawet wersje testowe. Wśród społeczności na wyżej wspomnianym fanpejdżu zaczynają się pojawiać głosy mocnego sceptycyzmu względem pracy autora. Cóż, być może należy wykazać się cierpliwością, zwłaszcza że Martin Bergman nie pobierał od nikogo żadnych pieniędzy – co nie daje graczom prawa do żadnych roszczeń – w przeciwieństwie chociażby do deweloperów wielu porzuconych gier w programie Steam Early Access.
Star Wars: Battlefront w Polsce zadebiutowało 19 listopada na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Gra otrzymała w naszej recenzji nie najgorszą ocenę: 6,5/10.
- Poradnik do gry Star Wars: Battlefront
- Kompendium wiedzy o grze Star Wars: Battlefront
- Profil Toddyhancer w serwisie Facebook

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Texas84 Generał

Za kazdym razem jak widze gameplay mam ochote kupic Bfa... potem przychodzi refleksja jaki to pustak
Mam identyczne odczucia:)
FanGta Generał

Szkoda, że nie dali do porównania gry bez moda, ale to i tak chyba najlepiej wyglądająca produkcja jaką widziałem dotychczas. Tylko jedno pytanie, jak można nie było zrobić w tej grze kampanii, WHY?? Takie niesamowite scenerie w sam raz na długą fabularną opowieśc, a to tylko kolejna kretyńska sieciówka...
aduk123 Chorąży

nie ma co, wygląda fantastycznie tak samo jak mod do gta, podane są gdzieś wymagania ?
AmonX Junior
A czy to czasem nie podrasowane gamyplaya z gry??? Zdjęcia i filmy poddał obróbce i puścił w neta by bylo o nim głośno...
dok_tor Chorąży
"W całej sprawie jest tylko jedno tak zwane „ale”. Otóż dotychczas żaden z zapowiadanych modów nie został ukończony; podobnie nie ukazały się nawet wersje testowe. Wśród społeczności na wyżej wspomnianym fanpejdżu zaczynają się pojawiać głosy mocnego sceptycyzmu względem pracy autora. Cóż, być może należy wykazać się cierpliwością, zwłaszcza że Martin Bergman nie pobierał od nikogo żadnych pieniędzy
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/star-wars-battlefront-mod-graficzny-real-life-na-pierwszym-filmiku/z81755f"
"--->Mitsukai/krzys1190 - o to w tym chodziło, "mod" to ustawienia w SweetFX nawet bez użycia mastereffect, ale do promocji się nadaje, muzykę dostarczyło EA (opis) i mamy promocję. Sam autor jest bardzo zadowolony że dzięki 10 min przy Reshade portale podchwyciły linki i dzięki temu urosła mu baza oglądających na YouTube jak i wyświetleń :) "
No i tu dochodzimy do sedna może od nikogo pieniędzy nie pobierał żeby moda "wydać" ale samo w sobie nakręcanie całości pieniędzy my przysparza. Teraz kwestia czy owy mod w ogóle istnieje czy jest to post produkcja i obróbka sztywno nagranego gameplaya.