W serwisie Twitter jeden z producentów gry Star Wars: Battlefront odpowiedział na pytania fanów. Dzięki temu poznaliśmy nowe szczegóły dotyczące m.in. rozgrywki, pojazdów i nie tylko. Produkcja ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i komputerach PC 17 listopada bieżącego roku.
Kamil Zwijacz

Wczoraj, po blisko dwóch latach oczekiwania, wreszcie poznaliśmy pierwsze konkrety dotyczącego szykowanej przez studio DICE gry Star Wars: Battlefront na konsole PlayStation 4, Xbox One i komputery PC. Dodatkowo na kilka pytań fanów odpowiedział na Twitterze Niklas Fegraeus, dyrektor ds. projektowania. Zdradził on m.in., że podczas tworzenia tytułu, twórcy opierają się na oryginalnej trylogii filmowej. Poruszono również kwestię zaprezentowanego zwiastuna, który został stworzony na silniku gry i wykorzystano w nim modele postaci wprost z produkcji.
W kwestii rozgrywki wyjawiono chociażby, że będzie to strzelanka TPP / FPP oraz, że pojawi się w niej podzielony ekran, ale dostępny ma on być tylko podczas lokalnych rozgrywek. Wiemy również, że w trakcie zabawy zasiądziemy za sterami rozmaitych pojazdów, w tym AT-ST, X-wing oraz Tie, a niektóre z nich umożliwią wzbicie się ponad powierzchnię planet i walkę z eskadrami myśliwców. Ujawniono także, że Bitwa o Jakku, będzie darmowym dodatkiem, który zostanie udostępniony wszystkim graczom niedługo po premierze (1 grudnia osobom, które złożą zamówienie przedpremierowe i 8 grudnia dla reszty osób).
Ponadto stwierdzono, że celem deweloperów jest uzyskanie na konsolach animacji na poziomie 60 klatek na sekundę, ale nie podzielono się w jakiej rozdzielczości gra będzie działać na urządzeniach firm Sony i Microsoft.
To w sumie wszystko. Więcej ciekawostek znajdziecie w naszej zapowiedzi (link poniżej), spisanej na podstawie wrażeń z pokazu gry.


Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic