Smuggler Gunslinger – drzewo Sharpshooter

Opis talentów z drzewa Sharpshooter dla Smuggler Gunslinger.

Mateusz Kądziołka

Smuggler Gunslinger – drzewo Sharpshooter - ilustracja #1

Drzewo Sharpshooter

Pierwszy poziom:

Cover Screen (2 pkt.) – opuszczając zasłonę, mamy 50%/pkt szansy na otrzymanie buffa Cover Screen, który zwiększa obronę przed atakami dystansowymi o 20% na 6 s.

Steady Shots (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Charged Burst, Speed Shot i Wounding Shots o 3%/pkt.

Sharpshooter (3 pkt.) – zwiększa celność technik dystansowych o 1%/pkt.

Drugi poziom:

Percussive Shot (1 pkt) – gdy Aimed Shot trafia w przeciwnika stojącego w odległości mniejszej niż 10 m, przeciwnik zostaje odrzucony na kilka metrów.

Ballistic Dampers (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę daje 3 ładunki Ballistic Dampers. Każdy z nich absorbuje 15%/pkt obrażeń zadanych przez nadchodzące ataki. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s. Ballistic Dampers mogą uruchomić się raz na 6 s.

Sharp Aim (2 pkt.) – Aimed Shot ignoruje 10%/pkt pancerza przeciwnika.

Trip Shot (2 pkt.) – redukuje cooldown Leg Shot o 1,5 s/pkt.

Trzeci poziom:

Snap Shot (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Charged Burst aktywuje się natychmiastowo.

Diversion (1 pkt) – postać rzuca granat dymny, który zmniejsza celność wroga o 45% na 9 s i wyciąga go zza zasłony na 6 s.

Quick Aim (2 pkt.) – trafienia krytyczne Charged Burst i Speed Shot mają 50%/pkt szansy, aby zredukować czas aktywacji następnego Aimed Shot o 1 s.

Czwarty poziom:

Slick Shooter (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Charged Burst, Speed Shot oraz Trickshot o 2%/pkt.

Spacer (1 pkt) – Pulse Detonator odrzuca przeciwnika o dodatkowe 2 m. Dodatkowo redukuje czas aktywacji XS Freighter Flyby o 1 s.

Burst Volley (3 pkt.) – Aimed Shot ma 33,34%/pkt szansy, aby uruchomić Burst Volley, zwiększając alacrity o 3% przez 6 s. Gdy Burst Volley jest aktywny, każdy następny Charged Burst ma 33,34% szansy na zbudowanie dodatkowego ładunku Burst Volley. Kumuluje się do 3 razy. Początkowy efekt Burst Volley nie może pojawić się częściej niż raz na 30 s.

Foxhole (1 pkt) – zwiększa częstotliwość regeneracji energii o 1/s w czasie, gdy znajdujemy się za zasłoną.

Piąty poziom:

Recoil Control (2 pkt.) – redukuje koszt Trickshot o 2/pkt i jego cooldown o 1,5 s/pkt.

Trickshot (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia. Możemy z niej skorzystać tylko w ciągu 4,5 s od ostatniego Charged Burst lub Aimed Shot. Postać strzela z dwóch blasterów, jeśli mamy je wyekwipowane.

Lay Low (2 pkt.) – redukuje cooldown Hunker Down i XS Freighter Flyby o 7,5 s/pkt.

Szósty poziom:

Deadeye (5 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadane umiejętnościami Speed Shot, Quickdraw i Trickshot o 6%/pkt.

Siódmy poziom:

Rapid Fire (1 pkt) – natychmiastowo kończy cooldown na Speed Shot i sprawia, że następny Speed Shot nie wywołuje cooldownu.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

PC
po premierze

Data wydania: 20 grudnia 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Pierwsze screeny z nowego projektu twórców gry Terraria

Następny
Pierwsze screeny z nowego projektu twórców gry Terraria

Sprzedaż gry Dungeon Defenders przekroczyła granicę miliona egzemplarzy

Poprzedni
Sprzedaż gry Dungeon Defenders przekroczyła granicę miliona egzemplarzy

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl