Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2012, 08:45

autor: Mateusz Kądziołka

Smuggler Gunslinger – drzewo Dirty Fighting

Opis talentów z drzewa Dirty Fighting dla Smuggler Gunslinger.

Smuggler Gunslinger – drzewo Dirty Fighting - ilustracja #1

Drzewo Dirty Fighting

Pierwszy poziom:

Black Market Mods (2 pkt.) – zwiększa Alacrity o 2%/pkt.

No Holds Barred (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne ataków dystansowych i umiejętności o 2%/pkt.

Holdout Defense (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Blaster Whip o 5%/pkt.

Drugi poziom:

Dirty Escape (2 pkt.) – redukuje cooldown Dirty Kick o 7,5 s/pkt, a także zwiększa szybkość poruszania się po użyciu Dirty Kick o 15%/pkt przez 4 s.

Flash Powder (2 pkt.) – redukuje celność wszystkich celów o 10%/pkt na 8 s, gdy Flash Granade się kończy.

Mortal Wound (2 pkt.) – Vital Shot ma 12,5% szansy na podwójne ticknięcie, jeśli zadaje obrażenia.

Open Wound (1 pkt) – zwiększa czas trwania Vital Shot o 3 s.

Trzeci poziom:

Sharp Bomb (1 pkt) – umiejętność, która zadaje maksymalnie 3 przeciwnikom w promieniu 5 m obrażenia typu internal przez 21 s.

Bombastic (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Thermal Granade i Sharp Bomb o 4%/pkt.

Cheap Shots (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Quick Shot, Speed Shot i Wounding Shot o 3%/pkt.

Czwarty poziom:

Fighting Spirit (2 pkt.) – redukuje cooldown Cool Head o 15 s/pkt. Dodatkowo, trafienia krytyczne efektów krwawienia odnawiają 1/pkt punkt energii.

Feelin’ Woozy (2 pkt.) – Sharp Bomb ma 50%/pkt szansy, by zredukować szybkość poruszania się wszystkich celów o 30% przez 6 s.

Quick Getaway (2 pkt.) – redukuje cooldown Dodge o 7,5 s/pkt i Escape o 15 s/pkt.

Black Market Equipment (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienia krytyczne HoT-ów i DoT-ów o 4%/pkt.

Piąty poziom:

Wounding Shots (1 pkt) – umiejętność wysyłająca falę pocisków zadająca obrażenia co sekundę. Każdy efekt krwawienia na celu zwiększa zadawane obrażenia. Postać strzela dwoma blasterami, jeśli ma je wyekwipowane.

Reopen Wounds (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Wounding Shots i Speed Shot o 2%/pkt.

Dirty Trickster (2 pkt.) – Surrender ma 50%/pkt szansy, aby usunąć wszelkie efekty ograniczające ruch postaci.

Szósty poziom:

Cold Blooded (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez efekty krwawienia o 5%/pkt, jeśli cel ma poniżej 30% punktów życia.

Hold Your Ground (2 pkt.) – redukuje cooldown Defense Screen o 7,5 s/pkt i cooldown Pulse Generator o 5 s/pkt.

Siódmy poziom:

Hemorrhaging Blast (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia i powodująca, że cel otrzymuje dodatkowe 30% obrażeń od następnych 10 efektów krwawienia. Trwa przez 15 s.