Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 stycznia 2012, 21:41

autor: Jaxa

Sith Sorcerer – DPS w drzewie Lightning

Kilka porad dla Sith Sorcererów, które mają pomóc w DPS-owaniu w drzewie Lightning.

Sith Sorcerer – DPS w drzewie Lightning - ilustracja #1

Sith Sorcerer ma dwa drzewa pozwalające mu na DPS-owanie. W starciach PvE lepiej sprawdza się drzewo Lightning. Jak sama nazwa wskazuje, pozwala ono na specjalizację w rażeniu przeciwników przy pomocy Błyskawic Mocy i innych zaklęć Ciemnej Strony pozwalających na władanie elektrycznością.

Sith Sorcerer specjalizujący się w drzewie Lightning jest naprawdę potężnym DPS-em. Jego podstawowe zaklęcia, wzmacniane umiejętnościami z drzewka, pozwalają na generowanie naprawdę potężnych obrażeń i to przez dość długi czas, gdyż Force, którego mamy aż 600 (z umiejętnością z pierwszego poziomu drzewa), nie kończy się zbyt szybko (zwłaszcza gdy mamy umiejętności zmniejszające koszt zaklęć i zwiększające szybkość regeneracji Mocy). Na większość przeciwników wystarczą nam Błyskawice Mocy i pochodne, jednak w miarę możliwości pamiętajmy też o Affliction. Jest to DoT, który nie dość, że jest bardzo tani, to jeszcze zadaje konkretne obrażenia i może nam sprocować (aktywować buffa bądź umiejętność mającą procentową szansę na aktywację) kilka przyjemnych efektów takich jak skrócenie czasu rzucania Błyskawic.

Sith Sorcerer – DPS w drzewie Lightning - ilustracja #2

Dodatkową zaletą Sorcerera jest spora ilość ogłuszeń i spowolnień pozwalających lepiej kontrolować sytuację na polu walki i trzymać przeciwników z dala od siebie.

Sith Sorcerer jest klasą bardzo potężną, lecz dość delikatną, ponieważ nosi tylko lekkie pancerze. Należy więc wyrobić sobie odruch otaczania się bąblem energii (umiejętność Static Barrier) i pilnowania tego, co robi nasz Towarszysz (jeżeli gramy solo) lub gdzie znajduje się tank mogący zdjąć z nas aggro. Gdy jest bardzo źle, staramy się spamować (używać raz za razem) leczeniem (umiejętność Dark Heal), mając nadzieję, że przeżyjemy starcie.

Przez dłuższy czas najlepszym Towarzyszem, z jakim przyjdzie nam podróżować, będzie Khem Vel. Ten potężny tank specjalizujący się w walce wręcz uratuje nas wielokrotnie, o ile będziemy pilnować, by jego uzbrojenie i opancerzenie były na odpowiednim poziomie. Olbrzymią zaletą Khema jest to, że świetnie radzi sobie z obszarowym aggrowaniem przeciwników.

Najważniejsze umiejętności

Lightning Strike – podstawowe uderzenie piorunem wykorzystywane przez Czarnoksiężnika, z niego procuje się wiele buffów z drzewka Lightning.

Affliction – zaklęcie typu Damage over Time, tanie i rzucane natychmiastowo. Warto pamiętać, by ciągle znajdowało się na atakowanych celach.

Crushing Darkness – zaklęcie typu Damage over Time, rzuca się je przez 1,5 sekundy i ma cooldown, ale zadaje spore obrażenia.

Chain Lightning – zaklęcie zadające obrażenia obszarowe (do 5 celów), które uzyskujemy inwestując w drzewko Lightning. Podstawa w walce z wieloma przeciwnikami.

Force Storm – zaklęcie obszarowe. Pozwala na przyzwanie w określonym miejscu Burzy Mocy zadającej nie tylko bardzo poważne obrażenia, ale również spowalniającej i ogłuszającej przeciwników.

Sith Sorcerer – DPS w drzewie Lightning - ilustracja #3

Drzewo Lightning

Pierwszy poziom

Electric Induction (3 pkt.) – zmniejsza koszt zaklęć leczących i ofensywnych o 3%/pkt.

Reserves (2 pkt.) – zwiększa poziom Mocy (Force) o 50/pkt.

Convection (3 pkt.) – zwiększa obrażenia Lightning Strike, Crushing Darkness, Chain Lightning, Thundering Blast o 2%/pkt.

Drugi poziom

Lightning Spire (1 pkt) – zwiększa się zasięg Lightning Strike, Thundering Blast, Chain Lightning o 5 jardów.

Exsanguinate (2 pkt.) – zwiększa czas trwania Affliction o 3 s/pkt.

Subversion (2 pkt.) – zmniejsza pushback o 35%/pkt dla umiejętności Lightning Strike, Thundering Blast, Chain Lightning, a dodatkowo Lightning Strike ma 50%/pkt szansy na zwiększenie regeneracji Force o 10% (zbiera się do 3 ładunków).

Lightning Barrier (2 pkt.) – zwiększa ilość obrażeń absorbowanych przez Static Barrier o 10%/pkt.

Trzeci poziom

Suppression (2 pkt.) – zmniejsza cooldown Whirlwind o 7,5 s/pkt, a dodatkowo wydłuża czas blokady powodowanej przez umiejętność Jolt o 1 s/pkt.

Chain Lightning (1 pkt) – zaklęcie pozwalające zadawać obrażenia obszarowe grupie do 5 celów.

Lightning Barrage (2 pkt.) – obrażenia krytyczne zadane przez Affliction mają 50%/pkt szansy na aktywowanie buffa sprawiającego, że następny Force Lightning będzie kanałowany o połowę krócej i będzie zadawał obrażenia dwukrotnie częściej.

Electric Bindings (2 pkt.) – umiejętność Overload ma 50%/pkt szansy na porażenie przeciwników prądem i unieruchomienie ich na 5 s. Jeżeli w tym czasie zostaną zadane obrażenia, to po 2 s efekt porażenia ustępuje.

Czwarty poziom

Lightning Storm (1 pkt) – Lightning Strike ma 30%, a Force Storm 10% szansy na aktywowanie buffa natychmiast kończącego cooldown Chain Lightning i redukującego czas rzucania go do zera. Efekt nie może wystąpić częściej niż co 10 s.

Lightning Effusion (2 pkt.) – każde trafienie krytyczne przy użyciu Mocy ma 50%/pkt szansy na aktywację buffa Lightning Effusion, który zmniejsza koszt dwóch następnych zaklęć opartych na Mocy o 50%. Dodatkowo zmniejszany jest cooldown umiejętności Force Speed o 5 s/pkt.

Backlash (2 pkt.) – Static Barrier kończąc się ma 50%/pkt szansy na wygenerowanie błysku oślepiającego przeciwników na 3 s. Każde obrażenia zadane oślepionemu celowi negują efekt.

Piąty poziom

Conduction (1 pkt) – aktywacja Forked Lightning powoduje zwiększenie obrażeń od Mocy o 1% (zbiera się do 3 ładunków).

Forked Lightning (3 pkt.) – po trafieniu Lightning Strike lub Chain Lightining jest 10%/pkt szans na to, że powstanie jeszcze jeden łuk, który zada 30% pierwotnych obrażeń tym samym celom.

Polarity Shift (1 pkt) – Umiejętność pozwalająca na zwiększenie Alacrity o 20% na 10 s.

Szósty poziom

Reverberrating Force (5 pkt.) – zwiększa o 10%/pkt obrażenia krytyczne umiejętności Affliction, Chain Lightning i Thundering Blast.

Siódmy poziom

Thundering Blast (1 pkt) – zadaje potężne obrażenia wskazanemu celowi. Dodatkowo, jeżeli cel jest pod działaniem Affliction, trafienie jest zawsze krytyczne.

 

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic