Shadowgun: Legends - zwiastun i testy mobilnego Destiny

W holenderskim App Store ruszyły testy Shadowgun: Legends, czyli mobilnej strzelanki autorstwa znanego z Dead Trigger studia Madfinger Games. Autorzy wypuścili także nowy teaser.

Adrian Werner

Gra zapowiada się na jedną z najładniejszych produkcji mobilnych. - Shadowgun: Legends - nowy teaser i testy w soft-launchu strzelanki autorów Dead Trigger 2 - wiadomość - 2017-11-14
Gra zapowiada się na jedną z najładniejszych produkcji mobilnych.
SHADOWGUN LEGENDS W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Madfinger
  2. Wydawca: Madfinger
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: iOS, AND
  5. Model biznesowy: free-to-play

Długie wyczekiwanie na premierę Shadowgun: Legends wydaje się zmierzać ku końcowi. Twórcy rozpoczęli właśnie testy gry w ramach tzw. soft-launchu. Niestety, wczesna wersja dostępna jest tylko w Holandii, ale jej pojawienie się sugeruje, że od premiery dzieli nas już co najwyżej kilka miesięcy. Przy okazji autorzy wypuścili także krótki teaser z fragmentami rozgrywki.

Przypomnijmy, że Shadowgun: Legends zmierza na urządzenia z systemami iOS i Android. Na obu tych platformach gra wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Na razie twórcy nie podali planowanej daty premiery, ale start w soft-launchu oznacza, że najpewniej nastąpi ona na początku przyszłego roku.

Na Shadowgun: Legends czekamy głównie z powodu odpowiedzialnego za ten projekt studia. Zespół Madfinger to bowiem jeden z najlepszych deweloperów tworzących mobilne strzelanki. Pozycję tę wypracował sobie takimi tytułami jak Dead Trigger 2, Unkilled czy wcześniejsze dwie odsłony cyklu Shadowgun.

Najnowsza część serii ma kontynuować tradycję marki i po raz kolejny zaoferuje mocno zmienioną formułę. Pierwsze Shadowgun było trzecioosobową strzelanką, która oferowała wyłącznie kampanię dla pojedynczego gracza. Druga część, czyli Shadowgun: Deadzone, zachowała perspektywę, ale postawiła na rozgrywki multiplayer i nie posiadała trybu solo. Natomiast Shadowgun: Legends można w pewnym uproszczeniu opisać jako „mobilne Destiny”. Wydarzenia będziemy obserwowali z oczu bohatera, a zabawę wzbogacą elementy RPG. Tym razem otrzymamy kampanię fabularną, tryb kooperacyjny oraz potyczki PvP, a do tego będziemy mogli spotykać się z innymi graczami w wirtualnych przestrzeniach społecznościowych.

  1. Oficjalna strona gry
Shadowgun: Legends

Shadowgun: Legends

Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 22 marca 2018

Informacje o Grze
OCEŃ
Oceny
Podobało się?

4

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2017-11-14
14:15

dzl Legend

dzl

Pogrywam od czasu do czasu DT2 i faktycznie, jak na smartfony ta gra wygląda b. ładnie, a co ciekawsze wszystkie ich tytuły latają na Unity.

Komentarz: dzl
2017-11-14
14:38

tromec Pretorianin

tromec

Na mobilneforum.pl można już pobrać i testować :)

Komentarz: tromec
2017-11-15
04:43

Eskim0s Legionista

Gra wygląda super i jest zaskakująca, ale...
...mikropłatności i stałe łącze, niszczy grę że staje się jedynie średniakiem.
Potem są pretensje z piractwem.
Gra (tak kiedyś było) miała sprawiać przyjemności.
Raz się zapłaciło i się ją miało do kiedy się chce.
Byliśmy w np. długiej kolejce do lekarza, czekaliśmy aż dziewczyna/żona/mama itp. wybierze jakieś ciuszki, a teraz ?
Musimy powtarzać kilkukrotnie misje, albo czekać aż minie ileś minut lub godzin, na aktywacje kolejnego wątku...
Jeszcze jest coś co bardzo mnie irytuję.
Zaczynamy grę. W sklepikach pojawiają się bronie, które kosztują kilkanaście tysięcy, a różnią się odrobinę od tych co mamy w ekwipunku i aby zarobić na nie, trzeba przejść kilkadziesiąt misji/mapek, aby zakupić te bronie, nie licząc o ulepszeniach.
Twórcy chcą więcej zarobić i zmniejszyć piractwo, ale mikropłatności właśnie zwiększają piractwo, przez co mniej zarabiają, ale co tam, nadal tak będą robić.

Komentarz: Eskim0s

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl