Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 14 kwietnia 2017, 10:20

Ruszył wielkanocny event w Pokemon GO

Wystartowała Eggstravaganza, czyli wielkanocny event w mobilnej grze Pokemon GO. Podwojono tempo gromadzenia punktów doświadczenia, w sklepiku czekają przeceny, a jajka 2 km zapewniają większą różnorodność stworków.

Event dobiegnie końca w czwartek. - Ruszył wielkanocny event w Pokemon GO - wiadomość - 2017-04-14
Event dobiegnie końca w czwartek.
EVENT ZAPEWNIA:
  1. większą różnorodność pokemonów w jajkach 2 km,
  2. podwojenie tempa gromadzenia punktów doświadczenia,
  3. więcej cukierków za wykluwanie jaj,
  4. 50% przecenę Lucky Eggs,

Ruszył wielkanocny event w mobilnej grze Pokemon GO. Wydarzenie o nazwie „Eggstravaganza” zakończy się 20 kwietnia o godzinie 22:00. W trakcie jego trwania w jajkach 2 km jest więcej różnorodnych pokemonów. Podwojeniu uległa także liczba zdobywanych punktów doświadczenia za wszystkie czynności. Ponadto otrzymujemy więcej cukierków za wykluwanie jajek, a w wirtualnym sklepiku szczęśliwe jajka (ang. Lucky Eggs) zostały przecenione o 50%.

Przypomnijmy, że Pokemon GO dostępne jest na urządzeniach mobilnych działających w oparciu o systemy iOS i Android. Na obu platformach gra korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.

POKEMON GO W SKRÓCIE:
  1. Deweloper: Niantic
  2. Wydawca: The Pokemon Company
  3. Platformy: iOS, Android
  4. Data premiery: lipiec 2016 r.
  5. Model biznesowy: free-to-play

Warto dodać, że wkrótce Pokemon GO otrzyma aktualizację, która doda rozgrywkę kooperacyjną. Ma to zachęcić graczy do powrotu do gry, co według autorów będzie współgrało z coraz ładniejszą pogodą, sprzyjającą spędzaniu większej ilości czasu na świeżym powietrzu.

Twórcy niedawno pochwalili się, że co miesiąc w ich produkcję bawi się 65 mln osób. Wynik ten jest imponujący, ale pod względem przychodów gra wypadła już z czołówki najlepiej zarabiających tytułów na iOS i Androida. Dobrze ilustruje to raport podsumowujący wyniki rynku mobilnego za pierwszy kwartał tego roku, wypuszczony wczoraj przez firmę analityczną Sensor Tower. Pod względem przychodów Pokemon GO uplasowało się na pozycji ósmej. W ramach samego Google Play zajęło szóste miejsce, a w App Store projektu nie ma nawet w pierwszej dziesiątce.

  1. Oficjalna strona gry Pokemon GO
  2. Pokemon GO – kompendium wiedzy