filmomaniak.pl Newsroom Filmy Seriale Obsada Netflix HBO Amazon Disney+ TvFilmy
Wiadomość filmy i seriale 15 czerwca 2018, 11:12

Rusza produkcja czwartego sezonu Ricka i Morty'ego

Na nowe odcinki popularnego sitcomu dla dorosłych poczekamy do przyszłego roku, ale za to przerwa między czwartą serią a kolejnymi ma być mniejsza, niż zostali do tego przyzwyczajeni fani.

Fani Ricka i Morty’ego, coraz popularniejszego animowanego sitcomu dla dorosłych, przyzwyczaili się już, że na kolejne sezony zwariowanych przygód szalonego naukowca Ricka Sancheza i jego wnuka Morty’ego Smitha muszą czekać dość długo – minimum półtora roku. Na szczęście sytuacja ta może się zmienić wraz z przyszłorocznym debiutem czwartej serii, której produkcja właśnie się rozpoczęła.

Nawet bohaterowie serialu nie mogą uwierzyć, że kolejne sezony pojawią się wcześniej. - Rusza produkcja czwartego sezonu Ricka i Morty'ego - wiadomość - 2018-06-15
Nawet bohaterowie serialu nie mogą uwierzyć, że kolejne sezony pojawią się wcześniej.

Dobre wieści przekazał światu serwis Polygon, przeprowadzając wywiad z Justinem Roilandem, jednym z twórców serialu. Roiland nie tylko potwierdził, że prace nad czwartym sezonem już ruszają, ale także zapewnił, że kolejnych odcinków możemy spodziewać się znacznie szybciej, niż dotychczas:

Pragniemy, żeby odcinki utrzymały wysoki poziom, ale chcemy też produkować je szybciej. To, że otrzymaliśmy tak duże zamówienie, pozwala nam zwiększyć tempo. Nie zamierzamy robić już tych długich przerw pomiędzy sezonami. Po prostu zrobimy harmonogram wakacji i będziemy utrzymywać machinę na chodzie.

Duże zamówienie, o którym wspomina Roiland, dotyczy 70 odcinków serialu, jakie Adult Swim zamówiło w maju, zapewniając serialowi przyszłość na przynajmniej kilka najbliższych lat. Nie poznaliśmy niestety daty premiery czwartego sezonu, ale zgodnie z informacjami ze stycznia, nie mamy co spodziewać się jej wcześniej niż w przyszłym roku.

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, zaś w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej