Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 grudnia 2019, 09:12

autor: Adrian Werner

Resident Evil 3 Remake - wymagania sprzętowe

Firma Capcom ujawniła minimalne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Resident Evil 3. Są one identyczne z tymi z remake’a Resident Evil 2.

W Resident Evil 3 zagramy w kwietniu. - Resident Evil 3 Remake - wymagania sprzętowe - wiadomość - 2019-12-18
W Resident Evil 3 zagramy w kwietniu.

W zeszłym tygodniu firma Capcom zapowiedziała Resident Evil 3, czyli remake klasycznego survival horroru. Teraz wydawca udostępnił minimalne wymagania sprzętowe pecetowej wersji projektu.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i5-4460 /. AMD FX-6300 lub lepszy
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 760 / AMD Radeon R7 260x z 2 GB pamięci
  4. DirectX: 11
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8.1 / 10

Nie podano rekomendowanych wymagań sprzętowych, ale warto zwrócić uwagę na fakt, że minimalne są identyczne z tymi z tegorocznego Resident Evil 2. Przypomnijmy więc, jaka konfiguracja zalecana jest dla RE2, gdyż ta dla remake’a trzeciej części najpewniej będzie podobna:

Zalecane wymagania sprzętowe dla Resident Evil 2:

  1. Procesor: Intel Core i7-3770 i AMD FX-9590 lub lepsze
  2. Pamięć: 8 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1060 lub AMD Radeon RX 480 z 3 GB pamięci
  4. DirectX: 11
  5. System operacyjny: : 64-bitowy Windows 7 / 8.1 / 10

Przypomnijmy, że Resident Evil 3 zmierza na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 3 kwietnia przyszłego roku. Na wszystkich trzech platformach sprzętowych gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

W serwisie Steam ruszyła już przedsprzedaż produkcji. Osoby, które skorzystają z tej opcji, otrzymają zestaw klasycznych strojów dla grywalnych postaci, bardziej zbliżonych do których, które nosiły one w pierwowzorze z 1999 roku.

Warto na koniec przypomnieć, że kilka dni temu firma Capcom udostępniła nowe demo Resident Evil 2, które pozbawione jest limitu czasowego i zawiera małego easter egga odnoszącego się do trzeciej części cyklu.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej